Hoşgeldiniz. Sitemiz 5 yıllık köklü, özgün bir sitedir. Sitemizde 1833 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 34788 yorum bırakıldı.

The Walking Dead Survival Instinct Full Tek Link İndir

  • 7 Nisan 2013
  • 26 yorum
  • 8.701 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 oy verilmiş, 5 üzerinden ortalama 5,00 )
    Loading...


 

Oyun Hakkında Bilgi:

Oyun Türü: Aksiyon
Oyun Hakkında Kısaca: Oyunumuz daha taze oyunlardan olup özellikle the walking dead dizisi hayranları için çok daha fazla bir tat verebilecek bir oyundur fakat aşırı da bir şey beklememenizi tavsiye ettiğimiz standart bir aksiyon oyunudur. Şu aralar oynayacak oyun arıyorsanız, denemekte fayda var.
Oyun Çıkış Tarihi: Mart 2013
Oyun Boyutu:  8.51 GB – Tek Link – İsteyenler için ayrıca 2gb’dan 3 part

Minimum Sistem Gereksinimleri;

İşletim Sistemi : Windows XP SP3/Windows Vista/Windows 7/ Windows 8
CPU: Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.00 GHz or AMD Athlon 64 X2 4000+ @ 2.0 GHz
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: 
AMD Radeon HD 4670 512MB or Nvidia Geforce 8800 GT 512MB veya daha yükseği.

Oyun içi video:

Gerekenler:

The Walking Dead Survival Instinct oyununu tek link indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite

——————————————————————————————-

İndirme Bölümümüz

——————————————————————————————-

:

——————————————————————————————-

 

The Walking Dead Survival Instinct İndirme & Kurulum

1- İndirdiğiniz klasörde bulunan “.iso” dosyasına çift tıklayın veya daemon tools yardımıyla açın. Bu sanal bir DVD ve bu DVD yi açmak için daemon tools lite programına ihtiyacımız var.

2- Daha sonra bilgisayarım – Sanal Cd’nize çift tıklayın. Buy it uyarısına tamam deyip geçin. Oyunun kurulumunu başlatın.

3- Bittikten sonra crack atmak için indirdiğiniz klasördeki CRACK klasörüne tıklayın.

4- Crack klasörünün içerisindeki o üç dosyayı kopyalayın ve oyunu kurduğunuz konuma yani “C:Program Files (x86)The Walking Dead Survival Instinct” konumuna yapıştırın, karşınıza gelen soruya kopyala ve değiştir dedikten sonra oyunumuza girip oynayabiliriz.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.
Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.
Keyifli Oyunlar. -S.O-

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Sağlam Oyun dedi ki:

    Partlı linkler yenilenmiştir.

  2. NiqeeTen dedi ki:

    Partlı linklerden part 3 kırılmış. Kolay gelsin… 🙂

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      yenileyelim, teşekkürler.

  3. afafgagfasdf dedi ki:

    yada herneyse oyunu yüklemicem elinize sağlık site için burada <3 <3

  4. afafgagfasdf dedi ki:

    birde 25 tehdit bulundu diyor nasıl halledilir bu arada windowns 8 de yüklüyorum

  5. afafgagfasdf dedi ki:

    bir şey sorucam oyun ücretlimi

      1. afafgagfasdf dedi ki:

        teşşekürler

  6. Seyhmus Arslan dedi ki:

    Oyunu şimdi indiriyorum bakalım nasılmış 🙂 Bu arada turbobit link olması iyi premium hesaptan indirebiliyorum 🙂

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Premium olunca turbobit candır 🙂

      1. Seyhmus Arslan dedi ki:

        Aynen öyle 🙂

  7. hakan dedi ki:

    oyunda hata var 🙁

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Ne gibi hakan söyle yardımcı olalım.

      1. hakan dedi ki:

        Bazen boğuşmaya girdiğimde oyundan atıyor.

  8. Barış dedi ki:

    Admın Öncelikle Emeğine Sağlık ama ben 2 partı indirebildim 3. Part Sİlinmiş Onu bir düzeltebilir misiniz? Teşekkür Ederim Şimdiden

  9. furkan dedi ki:

    admin kardeşim siteniz güvenlimidir virüs felan girmez değilmi oyunlarda sorun çıkarmı ? birde bu oyunları daha kısa indirmenin yolu yokmu ya premium alamam ona göre fikriniz varsa

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Maalesef şu an için daha kısa bir yolu var. Prensibimiz sağlam ve güvenli olmaktır.

  10. gürkan dedi ki:

    Beyler oyun biraz korkulu yani the walking dead yani yürüyen ölüler demek oyun 18. yaştan küçük çocuklara tavsiye etmem sakın oynamasınlar ben bile gerildim yani oyunda tabi teksin adamımız yok bir halt yok oyunda tekiz düşün kasaba zombi üstümüze geliyor biraz da zor hatta bunun dizisi var ben izlemiştim size de tavsiye ederim.

  11. DaViTruViUs dedi ki:

    Admin oyunun sadece crack dosyası varsa yükleyebilir misiniz sayfaya ??

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      İsteğiniz üzre yüklenmiştir.

  12. üstat tek linkten nasıl indiriliyor reklamı geç falan çıkmıyor flash player kurulumu çıkıyor

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      İsteğiniz üzere düzelttim, kısaltma linki kaldırılıp direk link eklendi.

  13. buket yalçın dedi ki:

    Bence vasat bir oyun olmuş

  14. İsmail Bilgiç dedi ki:

    ustat ESC’ye basınca oyundan atıyor ya oyun

  15. Murat Tatlici dedi ki:

    Ya siz mükemmelsiniz. Emeğinize sağlık.


Bir Yorum Yazın