Hoşgeldiniz. Sitemiz tam adresi www. saglamoyun . com'dur. Sitemizde 1893 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 35498 yorum bırakıldı.

State of Decay – Lifeline PC Full Sağlam İndir

  • 22 Temmuz 2014
  • 40 yorum
  • 10.963 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Oy yok.)
    Loading...


state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir-cover

 

Oyun Hakkında Bilgi:

 
GTA oyun serisi gibi oynanış tarzı olan State of Decay zombi saldırısına uğramış açıkdünya bir şehirde geçiyor. Fakat her mod farklı haritada oynanıyor bunuda belirteyim. Walking Dead filminde gibi hissedebilirsiniz kendinizi. İndireceğiniz oyun Lifeline sürümü olup içinde toplamda 3 farklı konulara sahip oyunu barındırıyor. Ek bir yama gibi hiçbirşeye gerek yoktur. İlk resimdeki gibi seçenek çıkıyor ve istediğinizi oynayabiliyorsunuz. Dlc içerikleri ile kısa açıklamaları şunlardır;

State of Decay : Zombilere karşı hayatta kalmak, yeni insanlar bularak güç kazanmak.
State of Decay – Breakdown : Yine hayatta kalma. Fakat bu sefer zorluk artmış ve malzeme sıkıntısı var.
State of Decay – Lifeline : Hayatta kalmayı ordu kısmından görüyoruz. Yani insanlar yine savaşırken siz orduda görevlisiniz istilaya karşı.

Grafik olarak oyun çok güzel resmedilmiş. Sadece cracktan dolayı fps sorunu olabiliyor. Bu da yarları düşürdüğümüz zaman halledilebiliyor. Ses konusunda gerek geri plan müzikleri gerek zombilerin sesleri cuk oturmuş 🙂 Oynanabilirlik ise başta da dediğim gibi GTA serisi gibi. Çok rahat alışılıyor.

Oyun 3 içerik kapsayıp bu kadar boyutu olması şaşırtıcı. Sizlere tavsiyemizdir.

İyi Eğlenceler…

Oyunun Türü: Aksiyon, Shooter, Korku
Çıkış Tarihi: 31 Mayıs 2014
Oyunun Adı: State of Decay – Lifeline
Oyunun Sürümü: Skidrow
Oyunun Boyutu: 2,26 GB

 

Oyun İçi Görüntü:

 

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

state-of-decay-lifeline-full-tek-link-indir

 

En Düşük Sistem Gereksinimleri:

İşletim Sistemi: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
İşlemci: Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) / Athlon X64
Bellek: 2 GB RAM
Ekran Kartı: Radeon HD 2600 XT / GeForce 9600 GSO / Intel HD 3000
Sabit Disk: 3 GB boş alan

Oyun Tanıtım Videosu:

İndirme bölümümüz

:

İndirme Linkimiz:

 

indir

Tavsiye Yayınımız:(Turbobitten SMS ile premium alarak bu vb. bir çok dosyayı zahmetsizce, tek tıklamayla indirebilirsiniz!)

State of Decay – Lifeline Oyun Kurulumu Nasıl Yapılır?

Dikkat!!! Sitemizdeki kurulum anlatımları sadece sitemizden yaptığınız indirme dosyaları için geçerlidir. Lütfen başka bir siteden indirdiğiniz bir oyunun kurulumunu bize danışmayınız, indirdiğiniz oyunun bizden indirilmiş olduğuna emin misiniz? O zaman gelgelelim nasıl kuracağımıza:

Çok sade anlatım:

 

1-Rardan çıkartın.

2-ISO dosyasını açın ve setup.exe tıklayarak ilerleyin oyunu kurulumunu tamamladıktan sonra crack atacağız.

3-Crack klasörünün içerisindeki dosyaları kopyalayıp oyunun kurulu olduğu dizine yapıştırın, Kopyala ve Değiştir dedikten sonra oyuna girebilirsiniz.

 

Normal Anlatım:

 

1-İndirdiğiniz dosya sıkıştırılmış bir rar dosyası, Winrar programı ile sağ tıklayarak “Buraya Çıkart” ‘ a tıklayın.

2-Çıkan klasördeki iso dosyasını daemon tools lite programı ile açın(Nasıl Yaparım?)

3-Sanal diskinize çift tıkladıktan sonra oradaki dosyalar içerisinden “Setup.exe” olana çift tıklayın.

4-Açılan pencerede next tıklayın, kuralları kabul et butonu gelecek işaretleyip tekrar next next tıklayarak ilerleyin ve oyun kurulmaya başlasın.

5-Kurulum bittikten sonra crack yapmalıyız ki oyunumuz full olsun.

6-İndirdiğiniz klasörde bulunan crack klasörüne girin ve oradaki tüm dosyaları kopyalayın.(Crack klasörünün içerisindeki dosyaları antivirüs programınız sildi mi? Endişelenmeyin, crack klasörü aynı zamanda, indirmiş olduğunuz iso dosyasının da içerisinde bulunuyor.)

7-Oyunu kurduğunuz dizini açın “C:\Program Files (x86)\Microsoft Studios\State of Decay – Lifeline” ve o kopyalamış olduğunuz dosyaları buraya yapıştırın.

8-Kopyala ve Değiştir seçeneğini seçtikten sonra dosyalar kopyalanacaktır. Sonrasında artık oyunumuzu açıp oynayabiliriz, bilgisayarımızın özellikleri yetiyorsa oyun sorunsuz açılacaktır, çünkü biz bu yazıları yazmadan önce ve buraya oyunu eklemeden önce çalışıp çalışmadığını bizzat test ettik 😉

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

Yorum bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz…

-Keyifli Oyunlar. -S.O-

fulloyun

Bir önceki yazımız olan Need For Speed: Hız Tutkusu 2014 Türkçe Dublaj Tek Part HD İzle-İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

dizi-izle-indir
Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
  • Ahmet

    admin lütfen cevap ver çalışmayı durdurdu hatası veriyor

  • Eren

    vallaha helal olsun admin eline sağlık 🙂

  • nihat

    indirdiğimiz dosyanın içinde 3 dlc de mevcutmu yani istediğimizi mi oynuyoruz

    • dangeras

      Aynen dediğin gibi. İlk resimde de görebilirsin bunu.

  • İBRAHİM

    saolası admin indirmeye başladım inşallah olur

    • dangeras

      Sorun çıkmayacaktır rahatlıkla indirebilirsin 🙂

  • ibrahim

    en yavaş internette kaç saatte iner saat söYLER MİSİNİZ RİCA ETSEM? (!)

    *Yorum düzenlenmiş, kibarlaştırılmıştır.*

    • 7-8 saatte iner en yavaş 50 kb kabul edersek.

  • ibrahim

    internet yavassa ne kadar saatte iner

  • ibrahim

    admin oyun ne kadar zamanda iniyor

  • görkem

    oyunu indirdim oynadım zombileri ve aksiyonu sevenlere öneririm bu oyunu gerçekten güzel grafikleride bence yeterli ama insan bir süre oynadıktan sonra sıkılıyo ama sanırım oyunu bi arkadaşınızlada oynayabiliyosunuz eğer öyle bişey yapılabiliyosa öyle yapıp oynayın öyle gerçekten güzel olabilecek bi oyun ama tek başına insan bir süre sonra sıkılabiliyo.

  • mehmet

    abi bişey sorcam bu link ten sonraki normal indirmede 29 dk bekliyorum ikidir aynı hatayı verip try again diyo sorun benim pc demi ?

    • dangeras

      İnternet bağlantında anlık kopmalar yaşanıyor kardeşim demek ki.

      • mehmet

        düzeltmenin bi yolu varmı

      • mehmet

        peki ya yapabileceğim herhangi bişey varmı sorun için

        • dangeras

          Ya internetini düzeltebilirsin. Ya da premium hesap alıp hata verdiği yerden devam edebilirsin kardeşim. Aklıma gelenler bunlar.

          • mehmet

            net düzeltmek derken

            • dangeras

              Yani kabloda bir sorun olabilir. Ttnet yada superonline kimden aldıysan interneti merkezden kaynaklı bir hata olabilir. Bunu senin bulman gerekli. Buradan o yardımı yapamam ben 🙂

  • Muhammed

    Hadi Güveniyom Gardaş İndiricem Çalişirsa Allah Razi Olsun.

  • ERHAN

    admin kardeşim bu oyunu yüklemek için birsürü sitede denedim olmadı kimide2. partta premium istiyo şimdide senin sitende deniycem görünüşe bakılırsa ii ve tek link inş olur sonucu yazarım yine.)

    • Şimdiden keyifli oyunlar 🙂

      • erhan

        gerçekten helal olsun size oyunlarınız sağlam ve herşey açıklayıcı anlaşılır state of decay tarifleriniz üzere yükledim sevindim teşekkürler…)şimdide türkçe yapalım.)

        • dangeras

          Olumlu yorumlarınız bizim çalışma isteğimizi arttırıyor. Teşekkürler 🙂

  • Musa

    sa admin bey bu oyun online oynanıyor yoksa singiplayer mi onu anlamadım

    • dangeras

      Singleplayer. Bir oyunu online oynamak için satın almanız gerekiyor.

  • orkun

    Oyunda Save sorunu var. Oyundan çıkınca otomatik Save yapmıyor. İnternette araştırdım yönetici olarak çalıştırın vesaire gibi yazılar vardı onları denedim olmadı. Lütfen yardım edin .

    • dangeras

      Evet save sorunu var yazımıza eklemeyi unutmuşum. Ama yönetici modunda çalıştırmaktan başka çare yok malesef. Alternatif crack denedim ve olmadı bende. Yönetici olarak çalıştırdığımda sorunum düzeldi.

      • magus

        oyunun save sorunu yönetici olarak çalıştırdıktan sonra gideriliyor fakat giderilmeyenlerin büyük ihtimal Windows kullanıcı ismi Türkçe karakterli böyle olunca save yapmıyor oyun. ancak yeni bir kullanıcı açıp Türkçe karakter kullanmamak gerekiyor…

        • dangeras

          Verdiğin bilgi için teşekkür ederiz.

  • faruk

    abi iyi saol radeon falan eksikmis yukledim artik kapanmiyo ama ben lifeline ye girmeye calistim “lutfen oyun modunuzu degistirip oyunu kapayip acin” diye bir yazi geliyor acamiyorum lifeline yi ne yapmaliyim

    • dangeras

      Oyundan çıkıp deneyin tekrar bazen hata verebiliyor. Ayrıca yönetici modunda çalıştırın.

      • faruk

        saol abi oldu

  • faruk

    abi oyunu yukledim 3,5 dakka sonra crash yiyo ve bilgisiyar timden kapaniyor banimki laptop windows 7 kullaniyom ne yapmaliyim

    • dangeras

      Sanırım bilgisayarınız fazla ısınıyor. Fan temizliği yaptırın. Onda sorun yoksa da sistem gereksinimine dikkat edin.

  • redstone man

    helal olsun basariyla yukleniyor ama admin sen sitene breakdown u da atsana o daha guzel

    • dangeras

      Bu oyunun içinde hepsi mevcut. İlk resime ve açıklama kısmında bu belirtilmiş.

      • redstone man

        sagol bilgi icinde yuklenmesi 12 saat aliyor benim bilgisiyar internetle sorunu var haliyle 1 haftadir indirmeye calisiyom 😀