Hoşgeldiniz. Sitemiz 5 yıllık köklü, özgün bir sitedir. Sitemizde 1860 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 35154 yorum bırakıldı.

Pes 2013 Update Patch V1.03 Tek Link İndir

  • 20 Aralık 2012
  • 40 yorum
  • 5.567 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 oy verilmiş, 5 üzerinden ortalama 5,00 )
    Loading...


Tam olarak bugün yani 20Aralık’da Pes 2013′ ün yeni bir yaması çıktı.

Bir çok sorun yüzünden bu oyunu hala oynayamayanlar var. Hele ki skidrowun ilk yayınladığı sürümde pes 2013 oyundan atma hatası bayağı bir kişiyi bezdirdi. Fakat biz daha sonra sizlerle Pes 2013 Reloaded Sürüm Full Tek Link İndir yayınımızı paylaştık ve bu sürümde hiçbir şekilde oyundan atma hatası yaşanmadı.

Şimdi işte o sürümün yani reloaded sürümünün yeni bir patch’i yayınlandı. Bu patch ile birlikte birçok problem giderildiği gibi oyunda gözle görülür iyileştirmeler olmuş. Yaptıkları açıklamaları direk aktaralım:

<Yama(Patch) 1.03 Detayları>

    • Müşterilerimizin taleplerine göre aşağıdaki değişiklikler yapıldı
      • Tüm Modlar
        • Oyuncu şeklinin ayarlanması değiştirilecek
      • Maçlar
        • Oyuncu hareketi değiştirilecek
      • Pencere Öğesi
        • Kullanıcılar Çoklu Kullanıcı Ücretsiz Maçlarını oynarken birden fazla kullanıcı arasında imleçleri değiştirebilecek.
          (Lütfen Genel Maç Ayarlarında “İmleç Değiştirme”yi etkinleştirin)

 

  • Aşağıdaki sorunlar onarılacak
  • Master League Online
    • Kullanıcı, 2’ye 2 sıralamalı maç oynadıktan sonra Master League Online ve diğer tek oyunculu online modları oynamayı denerse, maçın yerini alması için konuk oyuncuyu silmesi gerekiyordu.
  • Topluluk
    • Bazen, Topluluk İçi Maçlarda COM kontrollü oyuncu değişikliği yapılamıyordu.

 

  • Müşterilerimize daha iyi oyun deneyimi sağlamak için tüm modlarda başka ayarlamalar yapılacak.

 

 

Gel gelelim indirme ve uygulama aşamalarına.

İNDİRME LİNKİMİZ: 

Kolayca indirdikten sonra uygulamaya gelelim. İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyanın içerisinde de anlattım ve onun aynısını burada da paylaşıyorum:
“Patch klasörünün içerisindeki uygulamaya çift tıklayın
 
ve patchi yükleyin. 
 
Daha sonra crack klasöründeki dosyaları tuttuğunuz gibi oyun klaösürünün
 
içerisine atın.
 
Bu patch reloaded sürümü içindir. Bu sürümü aşağıdaki linkten sorunsuzca indirebilirsiniz:

 

Patch’i yüklemek için çift tıklayıp güncelleştir dedikten sonra geç diğer pencere geç gelebilir. Yukarıdaki tamamlandı yazısını görmeden oldu mu acaba diye denemeyin sakın 🙂
Keyifli oyunlar…

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. hanif dedi ki:

    indirdim oldu saolun

  2. Olcay Sazan dedi ki:

    skindrow crack işlemiomu.?

  3. mobi dedi ki:

    bu update benim oyunda kurulu zaten veri paketi 3.00 sürüm 1.03
    bunun dlc mi ne diyorlar gol sevinçleri ve yeni kramponların olduğu güncellemeyi indirme diye birşey ben bulamadım
    dlc dosyası indirdim 1 tane dowload klasörüne attım oda hiç birşeye yaramadı
    acama reoladed sürümünü indiripte gol sevinçleri ve yeni kramponların olduğu güncellemeyi kurabilen var mı?

  4. mobi dedi ki:

    bendeki sürüm veri paketi 3.00 sürüm 1.03
    oyuna girerken veri paketi 3 artık indirebilirsiniz
    12/20/2012 veri paketi artık indirebilirsiniz
    paket yeni gol sevinçleri ve kramponlar içerioyr.

    (şeklinde bi uyarı geliyor ama bilgi ekranında otomatik güncelleme aktif değil)

    bundan önceki güncellemelerde sorun çıkmamıştı burdan indirdim oyunu ama bunu çözemedim yardımcı olursanız sevinirim

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Orijinal olmayan yani indirip oynadığınız oyunlarda oyun içinden güncelleme yapamazsınız, bu yayından indirip uygulamanız lazım. Pes 2013 reloaded ve skidrow olmak üzere 2 şekilde kırıldı sizin hangisini indirip uygulamaya çalıştığınız da önemli çünkü bu update reloaded sürüm için.

  5. ömer koç dedi ki:

    ben indirirken indirme habire kesiliyo

  6. ömer koç dedi ki:

    habire on dakika bekletiyo çok gıcık oluyorum yaa

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      İndirme linkinin hemen altında bulunan şu yazımızı fark etmediniz sanırım: “Tavsiye yazı: (Turbobitten Tek tıklama ile beklemeden üstelik yüksek hızda indirebilirsiniz.)”

  7. Alperen Tuğrul dedi ki:

    kusura bakmayın benimki sanırım skidrow o yüzden hata aldım. umarım skidrowun güncellemesini de bizimle paylaşırsınız. çünkü sizin verdiğiniz düzeltilmiş skidrow dosyasını indirdim kullanıyorum ve çalışıyor. boşuna indirmiş olmayayım güncelleme vermeyecekseniz reloeded ini de indireceğim pes2013ün..

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Evet, güncellemeler genelde reloaded sürüme gelmekte.

  8. Alperen Tuğrul dedi ki:

    Furkan Günaydın22 Ara 2012 20:37:00
    Crack attıktan sonra açmaya çalıştım fakat pes 2013 kurulmadı diye bir hata aldım
    Aynı hatayı bende aldım ne yapacağız

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      İobit uninstaller ile kökten kaldırıp işlemleri baştan yapın.

  9. ciguli gonzales dedi ki:

    nese buldum hocam çözümü az daha formatlıcaktım bilgisayaarı nese igclr 🙂

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Rica ederiz hocam, bulduğunuz çözümü bizimle de paylaşırsanız seviniriz.

  10. ciguli gonzales dedi ki:

    he cclear lada sildim ama değişen bişi yok

  11. ciguli gonzales dedi ki:

    hocam hepsini denedim yaw bu saate kadar neler yaptım bi bilsen yazıdıgım konudada hangilerini kullandıgımı yazdım zaten buna crome da dahı zaten indirdiklerim bu hala denıorum normalde indriorum genaratorlede denıorum olmuor ellikere resetledim modemı nerden baksaN BİLGİSAYARI 4-5 kez acıp kapadım dns otomatik yaptım dns ayarı değiştirdim güvenlik duvarlarını kapattım nod 32 tamamen sildim yine bişi yok bu kadar ugrasmamıs olsam inan msj falan atmak istemezdim bu saate k.b su dll dosyası yuzunden oluor olabilir cünkü indirdiğim diğer sitelerde dll dosyası olmadıgı için indirıor olabilir muhaataba aldıgınız içinde teskkur ederim ama bi el atarsanızda minnetarım

  12. ciguli gonzales dedi ki:

    iyi günler hocam yaw bi ricam olucak su indirmeyı bi yenılermsn acaba neden anlamıorum hersikilde indirirken tam inicek ağ hatası alıor idm ylede yapıorum yıne aynı sorun çözmedim bir türlü yardım edersen sevinirim baska sitelerden rarlı indirorum acıor fakat indirdiklerim dll dosyası olmadan yuklemıs buda attgım pachte sorun cıkardıor rica etsem suna bi el atarmsn bitek bende oluor sanırım çözümde bulamadım pcden o kadar anlamama rağmen diğer tarayıcılardada denedim 1 kb kala ağ hatası gelıor moziila opera explorer 3.dede denedim olmadı kafayı yecem yaw bi el atın suna

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Farklı tarayıcılardan deneyin, tarayıcınızın çerezlerini silin deneyin.

  13. Sercan Corek dedi ki:

    Yalnız benim merak ettiğim, klasördeki rld-pes13103.sfv adlı dosyanın ne işe yaradığı? Ne yapıcaz bunu tam olarak açıklayabilirmisiniz?

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Skidrow eklemiş biz de ne olur ne olmaz silmeyelim dedik, herhangi bir işe yaradığını görmedik 🙂

  14. Ihsan Topal dedi ki:

    sorun çıktı bende şöle bişi.. the dynamic library”rld.dll” failed to initialize (E5).

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      İnternette araştırdık ve şöyle bir çözüm bulmuşlar, inceleyip uygularsınız:

      https://www.turkcespiker.com/forum/pes_2012_rld-t65332.html

  15. Ali Kerim Öner dedi ki:

    Ben herşeyi kurdum oldu fakat oyun mennüsünde köşede gri bişi çıkıyor bu nedir admin?Orjinalinde de bu war mı ve giderilemez mi???

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Tam bir bilgim yok ama evet orijinalinde de var.

  16. Anonymous dedi ki:

    thanx çalışıyor..

  17. Crack attıktan sonra açmaya çalıştım fakat pes 2013 kurulmadı diye bir hata aldım

  18. güncelleştürdim CD/DVD Diye Bi hata geldi

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Crack tekrar atmanız lazım, indirdiğiniz klasörde bulunuyor.

  19. Anonymous dedi ki:

    ac3 ün de patch i olsa çok iyi olcak bi sürü bug var oyunda, onu bekliyorum, her gün onu kontrol ediyorum siteden, paylaşırsınız olunca diye tahmin ediyorum

  20. ömer kerem dedi ki:

    Ya bende DCL 3.00 indirdim kurdum oldu ama,patch olmadı(resmi sitesinden indirmiştim)şimdi sizinkini eniyorum İNŞALLAH olur… 🙂

  21. Turbobit linki turbobedrit den indirmiyo

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Diğer çeviriciyi denediniz mi? Birde bazen indirmeyebiliyorlar ama bu geçici oluyor genelde, farklı zamanlarda deneyin olur.

  22. efe dedi ki:

    turbobit yüklemeyin açık ara en kötü site lütfen rapidshare ya da hotfile yükler misiniz ?

    1. Sağlam Oyun dedi ki:

      Sorunsuz çeviricileri olduğu için turbobit şu an oyunseverler için bir nimet, neden böyle düşündüğünüzü anlayamadım.

  23. mert dedi ki:

    admin generatör olmuyacaksa uploaded linki vermeyin yada turbobitle beraber verin

  24. Sağlam Oyun dedi ki:

    Genel istek üzerine alternatif link olarak turbobit eklenmiştir.

  25. mert dedi ki:

    turbobit linki yok mu?

  26. Admin uploaded yavaş yaa turbobit e yükle

  27. Ali Doğan dedi ki:

    lütfen turbobit yükleme yapın

  28. Anonymous dedi ki:

    Cidden çok hızlı geldi. ama bu sitenin adını ilk defa duydum


Bir Yorum Yazın