Hoşgeldiniz. Sitemiz tam adresi www. saglamoyun . com'dur. Sitemizde 1893 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 35498 yorum bırakıldı.

Pes 2006 Full Sorunsuz Tek Link İndir

  • 7 Ocak 2013
  • 92 yorum
  • 923.054 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (20 oy verilmiş, 5 üzerinden ortalama 4,50 )
    Loading...



Oyun Hakkında Bilgi:

Biraz nostaljiye ne dersiniz? Bu yayında Pes 2006’yi tek link, üstelik türkçe indireceğiz. Sağlam oyun olarak Pro Evolution Soccer Oyun serilerinde 2004’e kadar inmeye karar verdik. Bu yayının en altında Pro Evolution Soccer serisinin yayınladığımız diğer oyunlarını görebilirsiniz.

 

İndireceğiniz dosya toplamda 507 MB’dır.

Minumum Sistem Gereksinimleri;

İşlemci: 1.4 GHz
Ram: 256 MB RAM
Boş Alan: 1.5 GB
İşletim Sistemi: Windows XP, Vista , 7
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500

 

Gerekenler:


Pes 2006’yı tek link  halinde indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar


İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite



İndirme Linkimiz:


 

Adım Adım  Pes 2006 İndirme & Kurulum & Crack

2- İnen “PES6 [1]” mdf dosyasını daemon tools ile açın.

3-Çift tıkladığınızda rusçaya benzer yazılar gelecek, gelen yazılardan sürekli soldaki butona basarak ilerleyin.

4- Kurulum bittikten sonra geldik crack atmaya,  crack klasörünün içerisindeki dosyaları kopyalayıp “C:Program FilesPES 6” yoluna yapıştırın ve oyuna girip keyifle oynayın.
5-Keyifli Oyunlar…
Pes 2006 oynanmaya hazır. Buradaki anlatılanları şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız önce “Oyunlarda Alınan Genel Hatalar ve Çözümleri” konumuzu bir inceleyin, eğer çözümü yine bulamadıysanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım. Sizden ricam sorununuzu önce bir araştırıp ondan sonra sormanızdır.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.
Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.
Keyifli Oyunlar. -S.O-

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

dizi-izle-indir
Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
  • nesib

    demomu bu

  • Geçmişe gideyim dedim ama bu windows 8 olmaz bana ayıp dedi o dlc bu dlc bişeyler dedi sonra bir uyumlulum çaktım, tamamdır 😀

  • MERT

    Sıkıntısız kurdum çok teşekkürler.

  • rujhat

    admin sadece bir dosya cıkıyor ve o dosya ya basıp duruyorum acılmıyor pes6.exe dosyası bulunmadı hatası veriyor yardımcı olursan mutlu oluruz bu oyunu cok oynamak ıstıyorum

    • İndirdiğin dosyanın içinin ekran görüntüsünü paylaşır mısın?

  • serkan

    oyun düzgün yüklü degil sorunu var nasıl çözebilirim

  • berkay

    ıp aralığınızdan bağlantı saysı limitine ulaşıldı diyor

  • SelmanSedat

    turbobite upload etmeyin indirirken +18 reklamlarla dolu !!

  • Akonvict44

    Yukarıda indireceğiniz dosya toplamda 1.66GB’dır yazıyor ama link 508mb bi yanlışlık yokmu burada?

    • Hata yapmışız uyardığınız için teşekkürler düzeltildi.

  • Furkan

    Abi oyun tam ekran olmuyo tam ekran yapabilme ihtimalimiz var mı

    • pes 2006 tam ekran yapma hatası ve çözümü yaz internete orada çözümler var abim uyguladın mı?

      • Furkan

        Sağol abi düzeldi

  • turan ucar

    Adım Adım Pes 2006 İndirme & Kurulum & Crack
    2- İnen “PES6 [1]” mdf dosyasını daemon tools ile açın.

    3-Çift tıkladığınızda rusçaya benzer yazılar gelecek, gelen yazılardan sürekli soldaki butona basarak ilerleyin.

    4- Kurulum bittikten sonra geldik crack atmaya, crack klasörünün içerisindeki dosyaları kopyalayıp “C:Program FilesPES 6” yoluna yapıştırın ve oyuna girip keyifle oynayın.
    5-Keyifli Oyunlar…

    bUNLARIN hiç biri yok sadece pes 2006+ yama diyo basıyoruz kendisi yüklüyo oyuna basınca çalıştırmıyor. the game is not properly installed hatası veriyor. napmam lazım ?

    • Oyunun linki bir çok kez kırıldı bir çok kez yeniledik. bu sebeple dosya türünü değiştirdik ki oyun artık kendiliğinden kuruluyor ve crackleniyor, sadece pes 2006 uygulamasına çift tıklayıp beklemeniz yeterli.

      The game is not properly hatası alırsanız veya bu tür başka bir hata, çözümü şöyle:

      1- oyunun kurulu olduğu konumu açın.
      2-Orada büyük harflerle SETUP yazar, çift tıklayın ve karşınıza gelen soruya Yes veya Evet deyin, sonra tamam deyin.
      3-Sonrasında oyunu yönetici olarak çalıştırın açılacaktır.

      Çift tıklayacağınız setup resmi BURADA..

      Umarım olur, geri dönüşünüzü bekliyorum. Sonucunuza göre dosyayı da değişebiliriz.

      • eray

        Bu hatayı aldım dediklerinizi yaptım yönetici olarak çalıştır dedim fakat yine aynı hatayı aldım.Ne yapmalıyım?

  • Khemal

    Eğer Açılırsa Size Cok Tesekkur Edeceğim

  • Ömer

    abi bende crakc dosyası falan yok direk bir uygulama çıktı kurdum ordan ama oyun yüklenmedi diyor

    • dangeras

      Nasıl bir uygulama anlayamadım tam.

      • Ömer

        Pro evolition Soccer 6 + yama.exe diye bir uygulama

  • Yayının en alt kısmında bulunan “Kırık Link Bildir” formundan bir arkadaşımız bu yayının linkinin kırık olduğunu bildirdi, Link incelenmiş olup linkte herhangi bir soruna veya kırık linke rastlanmamıştır.

  • mahmut

    link virüslü yeni link verirmisiniz

  • tayyip

    kardesim ben oyuna giriyorum isim felan istiyo kabul ediyom sonra oyundan atıp hat raporu diyo ne yapmalıyım yardım edermisin

  • MAHMUT

    admin size bir sorum olacak bu linkin boyutu yaklaşık 507 mb peki oyun full mü demo mu? kolay gelsin

  • reyiz

    Abi ben geçen yaz da bu oyunu indirmiştim ama format atıldığı için oyun gitti. Ben de yine burdan bir daha yükledim ama bu sefer de yama gibi bir şey çıktı onu da virüslü diye sildim. Link yenilendiyse eğer bende mi problem var yoksa link mi kırık? Çünkü geçen yaz ben buradan yine indirmiş ve sorunsuz oynamıştım

    • Link yenilerken aynı dosya üzerinden yeniliyoruz.

  • Yavuz

    yardım edin oyunu kurdum fakat bende daemon tool programı olmadığı için yapamıyorum The game is properly installed hatasını veriyor lütfen yardım edin

    • vehbi

      deamon tools zaten oyunu kurmak için diye biliyorum seninki başka bir hata

  • deniz

    abi bende s,l,g,p gibi harfler oyun içinde farklı bir şekilde yazılmış, editten sg yazayım dedim (örnek olarak) rusçadaki harflere benzer bir şey çıktı. onun oyuna bir zararı olur mu?

  • buse erdem

    ÇOK GÜZEL BİR SİTE HARİKA İNDİRİYOR. TAVSİYE EDERİM…

  • ugur

    tam iniyor ag hatası dyor duruyor lutfeen yardım edin

  • bora

    arkadaşlar ben indirdim afs file not found diyo yardımmmmm!!!!

    • Hatayı tam olarak anlayamadım. Daha açık ve imla kurallarına uyarak yazın.

      • bora

        afs sorununu çözdüm ama oyuna tıklayınca girmiyor acil yardım lütfen

  • kurarken F: gibi biyer çıktı napıyım

    • Sağlam Oyun

      Devam et 🙂 Bu kadar korkak alıştırma bilgisayarı.

      • ONUR CAN

        HOCAM BEN PES 6YI İNDİRDİM DE PES6 [1]MDF DOSYASINA TIKLADIĞIMDA DKZ PROGRAMINDAN AÇIYO VE SOLDAKİ BUTONA BASTIĞIMDA HİÇBİRŞEY OLMUYO ORDA KALIYO NE YAPMAM GEREK YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

        • Daemon tools lite yüklü olsun, ilgili mdf ye sağ tıklayın birlikte aç deyin ve daemon tools lite seçin.

          • abdullah vergi

            oyunu kurarken G: dıye bır sey cıkıyo göz at dıyom pes 6 sanal surucuyu tıklıyom olmuyooo

            • Tam olarak anlaşılmadı. Daha detaylı yazarsanız yardımcı olmaya çalışayım.

    • devam etme seceneği yokki bendede çıktı aynısı gözat seçeneği gibi bişey çıkıyo ama rusça anlayamıyorum

    • Sağlam Oyun

      Gözat deyip mdf dosyasının sanal diskini yol olarak gösterin.

    • Aynı sıkıntı bende de oldu oyunu kuramadım 🙁

    • Sağlam Oyun

      Rusçaya benzer yazılar gelecek, gelen yazılardan sürekli soldaki butona basarak ilerleyin.

  • admin pes6 kurulumu yaparken kurulumun ortasında bir pencere çıkıyor F: şeklinde bir şey yazıyor ok diyorum kabul etmiyor. Kapatıyorum kurulumdan çıkıyor. Ne yapmam lazım ?

    • aynen aynen

    • Oyunu kurarken F: gibi birşey çıkıyor gözat seçeneği var sanırım rusça gibi yazıdan orada ne seçeceğiz ?

  • admin benim pc demi bişey var şu turbobit çeviricilerin hiçbiri bende çalışmıyor

  • crack,ı oyunun kurulu olduğu klasöre kopyala yapıştır deyiştir de eyer bunu yaptıysan o zaman sende directx uygulaması yüklü deyildir inşl yardımcı olmuşumdur

  • Kardeşim Bende Crack dosyası açılmıyor deamon tolss ile açıp kut-ruyorum ama carack dosyası açılmıyor yardım edebilirmisiniz acaba

  • dosyayı çıkarırken crc hatası alıyorum..

    • Sağlam Oyun

      Oyunlarda alınan bu tarz hatalarla ilgili bir yayın hazırladık  ve o yayındaki 1.Madde sizin bu yazdığınız hata ile ilgili detayları içeriyor buraya tıklayarak ilgili yayınımıza ulaşabilirsiniz

  • Tekrardan merhaba,

    turbobit sitesinden dowload 50 kb olarak aktırılıyor ve bayagı zaman alıyor.altarnatif link koyarsanız seviniriz.

    • Sağlam Oyun

      Çeviricilerden indirin, az önce denedik hız bizde 350-400 Kb idi.

  • Oyun yama mı normal mi ?

    • Sağlam Oyun

      Hayır yama olsa başlıkta belirtirdik.

  • Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    • Sağlam Oyun

      Merhaba,

      Yorumunuz yorum kuralları 5.Maddesine aykırı olduğu için silinmiştir.

      5. Bilgisayarımın özellikleri şunlar, bilgisayarım bu oyunu kaldırır mı şeklinde yorum bırakmayınız, yayınlanmaz. Bunun yerine sisteminiz ile her yayında yer alan minimum sistem gereksinimlerini kıyaslayıp kendiniz karar verin.

  • kardeş dediğin gibi kuruyorum ama sonra 2 diye bişi yazıyor orada ne yapacağım ??

    • Sağlam Oyun

      2 mi 🙂 .. Pek anlayamadım, kurulum maddelerinin hangi kısmında sorun çıktı sizde?

  • @gökhan güven.. kardeşim 2012de piyasaya çıkan oyunlar tek bunlar değil bunlar bilindik büyük çaplı oyunlar biraz daha küçük pek bilinmedik ama zevkli oyunlarda var ondan diyorum güncel diye

  • Açıldığında bunu siteye haber edersiniz değil mi? Yani açıldığına dair paylaşım yapar mısınız? Şartlar ne kadar ağır olursa olsun ben katılmaya hazırım 🙂

    • Sağlam Oyun

      Evet eğer açılırsa ilk twitter hesabımızdan olmak üzere, siteden duyurusu yapılır.

  • Moderatör alımları açılacak mı acaba? Çünkü oyunlardan çok iyi anlarım hatta kendi sitem de var. Bu siteyi beğendiğim için burada moderatör olmayı çok istiyorum.

    • Sağlam Oyun

      İlerleyen vakitlerde açılacaktır, şartlarımız ağır olacak ama sonuç olarak alım açık olacak 🙂

  • o zaman siteye 1-2 tane admin alman lazım reis

  • güncel oyun demişsin ama güncel olan oyunlar zaten burda mevcut ne istediğini anlıyamadım son çıkan seriler zaten mevcut 2000’li yılların oyunları yayınlancak hali yok her nekadar şu pes serisi yerine farklı şeyler gelmesini istesekte sıkıntımız yok 🙂

  • zaten oyunların sağlamlığına bişey diyen yok ama elinde oyun vardır biraz paylaşırsan iyi olur yani

    • Sağlam Oyun

      Bir yayını hazırlamak ortalama 1 bazen 2 günümüzü alıyor ve bizimde gündelik işlerimiz var, zaten müsait olduğumuz her fırsatta paylaşıyoruz.

  • admin(adını bilmiyorum 😀 ) biraz oyun paylaş ya sitede çok az oyun var güncel oyunlar yok diğer siteler gibi isim vermiyeyim paylaşım yap biraz 😀

    • Sağlam Oyun

      Bizim amacımız çok oyundan ziyade az ama sağlam oyun. Diğer dediğiniz siteler gibi 15 moderatörümüz yok.

  • hile falan bulmak lazım ozaman orayı geçmek için 😀

  • valla ben cumartesi gününü bekliyorum o gün çok güzel paylaşımlar olcak denildi sitedeki oyunların cogunu indirip bitirdim hitman hariç en zor seviye olunca biraz zor oluyor onun yanına sulu yemek misali bir kaç yenilik şart 🙂

  • serius sam 3ü merak edeyorum ben paylaşsanız da bi oynasak 😀

    • serious sam 3 ün doğru düzgün çalışan bir crack i yok oyun başlıyor ama daha ilk bölümde ölümsüz bir akrep(ya da ona benzer birşey) çıkyor ve sürekli ölüyorsunuz 🙂

  • finaller mağlum doğru hadi bakalım yeni oyunları bekliyoruz popüler olanları birde su borderland 2’yi skidrow paylassaydınız keşke update filan olmuyor sonradan baktımcı repack diye not düşmüssünüz 🙂

  • Pes 2013 biraz fifaya benzemeye başladı.

  • 2005te fıfa battı 2006da pes uçtu gitti 😀

  • üstad nostaljiden çok yeni şeylerde bekleniyor bence birazda o taraflara baksanız gibime geliyor gibi takdir sizin 🙂

    • Sağlam Oyun

      Yeni oyunların uploadı hazır fakat yayınını hazırlayacak pek vakit bulamıyoruz, bu cumartesiye kadar bizi idare edin, biraz fazla yoğunuz 🙂

  • pes bu oyundan sonra çıkış yapmaya başlamıştı 😀

    • Sağlam Oyun

      Yalnız oyunu oynadımda harbiden gideri var hani 🙂