Hoşgeldiniz. Sitemiz tam adresi www. saglamoyun . com'dur. Sitemizde 1893 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 35499 yorum bırakıldı.

L.A. Noire Full Sorunsuz Tek Link İndir

  • 24 Mayıs 2013
  • 56 yorum
  • 454.958 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (3 oy verilmiş, 5 üzerinden ortalama 5,00 )
    Loading...


Oyun Hakkında Bilgi:

Oyun Türü: Aksiyon
Oyun Çıkış Tarihi: Kasım 2011
Oyun Boyutu:  14 GB – Tek Link veya Partlı

Oyun içi Görseller:

Minimum Sistem Gereksinimleri;

İşletim Sistemi: Windows 7 / Windows Vista Service Pack 1 / Windows XP Service Pack 3
İşlemci: Intel Dual Core 2.2GHz – Quad Core 3.2GHz / AMD Dual Core 2.4Ghz – Quad Core 3.2Ghz
Ram: 2 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 8600 GT 512MB – NVIDIA GeForce GTX 580 1536MB / Radeon HD 3000 512MB – Radeon HD 6850 1024MB
Boş Alan: 16 GB

Oyun tanıtım videosu:

Gerekenler:

L.A. Noire oyununu tek link indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite
——————————————————————————————-

İndirme Bölümümüz

——————————————————————————————-

——————————————————————————————-

L.A. Noire İndirme & Kurulum -Video Anlatım – (video silinmiş daha sonra eklenecek)

L.A. Noire oynanmaya hazır. Buradaki anlatılanlar bizzat tarafımızca denenmiş olup oyun çalıştığı görüldükten sonra sitemize eklenmiştir, diğer tüm oyunlar gibi.. Yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz.
Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.
Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.
Keyifli Oyunlar. -S.O-

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

dizi-izle-indir
Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
  • yusuf

    hocam ben oyunuzu indirdim nasıl kuracağımı kısa bir şekilde söyleyebirirmisiniz acaba ? acil yardımlarınızı bekliyorum

  • merhaba arkadaşlar web siteniz cidden çok güzel, facebookta paylaştım

  • Veli

    win 7 Ram 3 64 bit işlemci sistemi çalışırmı ?

  • troll jojuk

    kardeş virüs bulaşırmı

  • rarşifresi

    • biz saglamOYUN olarak rar şifresi eklemiyoruz.

  • salih tüfekçi

    Windows 10 4GB GTX 940M , 8GB DDR3 RAM SİSTEMDE ÇALIŞIR MI? WİNDOWS 10 DA ÇALIŞMASI ÇOK ÖNEMLİ.
    CEVAP BEKLİYORUM.kolay gelsin.

    • Kesin bir şey söylememiz zor fakat büyük ihtimal çalışır. Olmadı uyumluluk ayarlarını yapıp açarsınız.

      • Salih Tfk

        Orta ayarlarda falan rahat çalışır değil mi eğer uyumluluk sorunu olmazsa ?

  • semih

    saglamoyun partı seklınde indirsek bıse olurmu

    • tabi olur

      • SEMİH

        SAOL CEVAPLARIN ICIN INDIRDIKTEN SONRA PATILERI NASIL DOSAYYAY YUKLEYEYBIBLIRIM ANLATIRMISIN SIMDIIDEN SAOL

        • kurulum yayında anlatılmıştır oradan inceleyiniz.

      • semih

        nıye bıse olur ya

      • semih

        yav neden olur

  • semih

    selamun aleykum arkadaslar ben bunu daha once yukledım setupu kurarken hata verdi kod ıstedı burda kod ıstermı ona gore yukleteyım

    • sistemsel bir hatanız yoksa %100 çalışacaktır, deneyip ekledik çünkü.

      • semih

        kardes sıstemde hata olsa hıcbı oyunu acmazdı torrenten ındırdım data 3 arsıvı bozuktu burda bızukdu tesekkurler

        • Her oyun farklı yalnız, bir oyunun gerektirdiği dll sisteminizde düzgün çalışmazsa o hata verir ama diğerleri normal oynatabilir. Birde bizden indirin, biz buradaki dosyayı denedik çalıştığını gördükten sonra buraya ekledik.

          • semih

            saglamoyun tesekurler ınsallah acar

      • semih

        sa heryerde 10 ssat burda 2gunn acaba hızla bas yukleyebılırmıyım bıde ınsallah kod ıstemesesn oyunu ındırırım saolum sımdıden

      • semih

        sa nasılsınız yıne ben kusura bakmayın endıselıyım de bız kendımız mı crack yapacagız yoks kendı ınıyomu saolun sımdıden

        • crack dosyası inen klasörün içerisindedir. oradan kendiniz yapacaksınız ki yayında anlatıldı.

  • Yayının en alt kısmında bulunan “Kırık Link Bildir” formundan bir arkadaşımız bu yayının linkinin kırık olduğunu bildirdi, LİNK YENİLENMİŞTİR. Lütfen sizde kırık,ölü,silinmiş linke rastlarsanız yayınların hemen altında bulunan “Kırık Link Bildir” bölümünden bildiriniz.

  • mücahid aytekin
  • LİNKLER YENİLENMİŞTİR.

  • Ömer

    Merhaba Kolay gelsin oyunun linkleri silinmiş büyük ihtimalle yenileyebilirmisiniz.

  • lawless

    beyler oyun açıldımı sizde Allah rızası için söyleyinde boşa indirmiyim 2 gün

  • destan

    selam admın bey ben oyunu ındırdım fakat hotmail dosyası dıyor ne yapmam lazım acilll cvp verıımısınız lütfenn

  • Berkay İşci

    arkadaşlar hala oyun la ilgili sorun yaşıyorsanız oyunu silin tekrar yükleyin yüklendikten sonra önce patch yapıp ondan sonra crack yapın interneti kesip oyuna girin bunları yaptıktan sonra sorun falan yaşamassınız 😀 Bide oyunun türkçe yamasını indirmenizi tavsiye ediyorum. Çünkü oyunu oynamak için çok iyi ingilizce bilmeniz gerekiyor.

    • semih

      berkay partı seklınde ındırsek bıse olurmu

  • sitenizi yeni görüyorum oyunu burdan indirmedim başka yerden indirdim ama hatırlamıyorum nerden indirdiğimi 2-3 saattir arıyorum dünde aradım. 3 gün oldu oyunu indireli ama oyuna geçiş yapamıyorum.. Oyun açılıyor ediyor derken bi aktivasyon kodu geliyor kalıyor. aşamıyorum o ekranı. bi öneriniz var mı bu konuda ?

    • Sağlam Oyun

      Belli ki crack hatalı, ya da siz hatalı uygulamışsınız, uygulama aşamasında bir hata da yapmış olabilirsiniz. Tek önerim oyunun internet üzerinde sadece crack halini arayın. “only crack download” şeklinde aramanızı genişletip yabancı sitelere de göz atın.

  • Bu l.a noire synchronizing ekranında kalıyor kafayı yicem. Oyunu tam 5 kere silip yükledim uyumluluk ayarlarının hepsini denedim farklı cracklar indirdim v1.3 updateyide denedim synchronizing de kalıyo yarım saat bekledim home tuşuna felanda bastım düzelmiyo bi çözüm söyleyin 14 GB 2 gün bekledim yazık olucak

  • oyun 2 günde iniyio
    Acaba daha hızlı nasıl indiririm?

    • İki Çözüm var ya Turbobit Premium hesap almak veya da LÇM ile linkinizi bedavaya çevirterek yüksek hızda indirmek! LÇM’ ye gitmek için Tıklayın.!

      • semih

        sa kardes linki bedavata nasıl cevırebılırsoın anlatırmısın saol sımdden

    • Saol denicem

  • ben burdan indirdiğim oyunu sildim bi daha yüklüyorum şu anda ve mr.kosif arkadaşın dediği sitedende indirdim o patch le cracki şimdi oyuna crack yapmadanmı yapmak lazım patchi yaptıktan sonra mı ? Hemen cevaplarmısınız lütfen ona göre göre yapıcamda

  • Sağlam Oyun

    Evet onu da deneyebilirsiniz, sizin bahsettiğiniz sorunları şahsen yaşamadığım için bilemiyorum.

  • lütfen çabuk cavaplayın oyunu oynamak istiyorum 😀

  • burdan indirdiğim la noire oyunu aktivasyon kodu istiyor ne yapmalıyım ? Bide internei kesip denedim bu seferde synchronizing ekranında takılyor mr.kosif arkadaşın indirdiği sitedenmi indirelim acaba lütfen cevaplayın

  • 1.3 update’yi yaptım reloaded crackledim sorun yok şuanda windows 8 uyumluluk problemi olduğunu tahmin ediyorum. türkçe yamada yaptım mı oyuna başlayabilirim. 🙂 aynı sıkıntıyı yaşayanlar https://skidrowcrack.com/l-a-noire-update-v1-3-2617-reloaded/ adresinden uptade+crack yapabilir.

  • Oyunu sitenizden indirdim ve kurdum. Yönetici olarak çalıştırdım. Ancak oyun “synchronizing ekranında” bekliyor oyuna başlayamıyorum. Yardımcı olurmusunuz?

    • Sağlam Oyun

      sisteminizin yeterli olduğuna emin misiniz?

  • saat şuan 7:30 ve sırff la noire için uyumadım salaklık edip başka siteden indirdm şimdi crack arıyoım 🙁

  • Türkçe yamasını buradan indirebilirsiniz (https://www.oyunceviri.com/l-a-noire/) fakat ben şey soracam admin oyun windows 8 de sorun çıkarıyormu ??

    • Sağlam Oyun

      Bilgilendirme için teşekkürler Burak.

      Windows 8 de denemedik fakat sorun çıkartacağını pek zannetmiyoruz.

    • admin yukarda downloada tıklayıp indiriyom dosyayı açtıpımda kaspersky virüs uyarısı veriyor 3 oyundada böle oldu üstelik oyunda yüklenmiyor

    • zaten indirmek virüs olmasa bile çok zor turbobitte premıum üyelik yaptırdım hala 14.0 gb 5 gün kaldı diyor herkesde bölemi

  • Oyun Türkçe değildir.

  • Oyun Türkçe mi?