Hoşgeldiniz. Sitemiz tam adresi www. saglamoyun . com'dur. Sitemizde 1873 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 35288 yorum bırakıldı.

Fifa 2007 Full Sorunsuz Tek Link İndir

  • 16 Aralık 2012
  • 134 yorum
  • 5.104.007 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (23 oy verilmiş, 5 üzerinden ortalama 4,43 )
    Loading...


Fifa 2007′nin üreticisi EA(Electronic Arts) Şirketi’nin alt kuruluşu EA Sports tarafından senelerdir bilgisayar ve oyun konsolları için üretilmektedir.

Oyun içeriği

  • 510 takım, 27 futbol ligi, 20 ülke ve 10,000’in üzerinde lisanslı futbolcu
  • İngiltere Premier Ligi, Bundesliga, Ligue 1 ve Meksika Ligi’inin interaktif ligleride bulunmaktadır.
  • PSP versiyonunda yeni orijinal kulüp kurma özelliği vardır.
  • Oyunda Classic XI adlı 1950-1990 arası ünlü futbolculardan kurulu takım da bulunmaktadır (Wiki)

İndireceğiniz dosya toplamda 2.48 GB’ dır.

Minumum Sistem Gereksinimleri;

İşletim Sistemi: Windows XP /2000/ME/Vista/ 7
İşlemci: 1.2 GHz
Hafıza/Ram: 512 MB
Ekran Kartı: directx 9 destekli

 

 


Gel gelelim İndirmeye.



Gerekenler:

Fifa 2007’yi tek linkte indireceğiz. İndirdiğimiz link sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.
 
İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite
——————————————————————————————-———-——
İndirme Bölümümüz
——————————————————————————————-———-——

 

——————————————————————————————-———-——

 

Fifa 2007 İndirme ve Kurma Aşamaları
1- İnen “FF07.-S.O.-” dosyasına sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin.
2- Çıkan klasördeki “Fifa-2007.-www.saglamoyun.com-.iso” dosyasını tıklayın ve daemon tools yardımı ile açıp, çift tıklayıp, kurulumu başlatın.

Kurulum esnasında CD-KEY isteyecektir: 6ZNW-C4TP-NN2X-DNNS-2RLD 

Ayrıca ea games installer çıkarsa registar later diyip geçebilirsiniz.
3- Kurulum bittikten sonra klasik bir crack atma işlemimiz var, crack klasörünün içerisindeki dosyayı oyunun kurulu olduğu dizine kopyala-yapıştır yapalim ve, oyunumuzu oynayalım. 🙂
Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.
Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.
Keyifli Oyunlar. -S.O-

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

dizi-izle-indir
Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
  • Tam olarak anlayamadım, indirme kısmını, birileri bana yardım edebilir mi acaba?

    • Nerede takıldığınızı söylerseniz tabi yardımcı oluruz.

  • yusuf

    rar sıfresı ıstıyo yardımcı olurmusunuz

  • hbp

    win 10da çalışırmı yükledim dx 9,0c istiyo yardım edebilirmisinz

  • Mehmet

    İyi güzel emek vermişsiniz sağolunda rar şifresi hatalı nasıl kuracağımı bilmiyorum

    • Biz rarları şifrelemiyoruz.

      • yusuf

        sıfre nası cıkıyo o zaman

  • SparTa

    İnidrmeye başladım çok yavaş 12/13/14 saat yazıyor :/

    • internet hızınıza göre değişir, buna müdahale edemeyiz maalesef.

  • barış

    Ellerine sağlık indircem inş açılır şimdiden THANK 😀

  • UGURCAN

    Allah razı olsun diğer siteler gibi değilsiniz

  • hakan gezici

    Turbobit sitesinden ücretsiz indiriyorum 14 15 16 SAAT YAZIYOR HEP

    tahmini kaç saat sürer inmesi

    • İnternet hızınıza göre değişecektir. Ücretsiz indiriyorsanız 100 kb’ı geçmez.

  • KIRIK LİNK YENİLENMİŞTİR

  • muttalip

    biraz nostalji için yuklıcemde 64 bit ve direct 11 var pc de sorun olmaz dimi bide windows 8 bi arkadascevap verırse güzel olur ona göre indirecegim

  • halil

    şifre istiyor kardeşim bunu indirmek içi başkabir program varmı?

    • Sanırım sponsor linke tıklamışsınız, şifre falan istemez turbobit.

  • İlker

    internet hızım 16 Mb fakat 11 saat indirme süresi diyor sebebi nedir ? Sitenin verdiği ücretsiz hızdan dolayı mı acaba ?

  • bugra

    ındırmek ıcın neye tıklayacagız

  • ali eser

    İNDİRMEYE ÇALIŞICAM URAŞMIŞSINIZ ßELLI AMA YEMIN EDERIMKI BU FİFA 2007 DEN DAHA GUZEL BİR OYUN YOK FULBOL OLARAK ..

  • polaT

    Rica etsem zippyshare sitesine upload eder misiniz mumkunse?

  • sefa

    kardeş indirirken ağ hatası veriyor neden acil yardım

    • Oyunlarda alınan bu tarz hatalarla ilgili bir yayın hazırladık  ve o yayındaki 14.Madde sizin bu yazdığınız hata ile ilgili detayları içeriyor  buraya tıklayarak ilgili yayınımıza ulaşabilirsiniz.

  • samet

    arkdaşlar direcxt 9.0 hatası veriyo yüklüyemiyorum indirdim ama var mı yardı edebilicek biri

  • Ahmet34

    Arkadaşlar indirin oynayın. Bizzat indirdim, sorunsuz çalıştı. Hala oynuyorum bu oyun bende efsanedir.

  • Hakan

    yorum atılmıyor

    • hakan

      heh tmm gitti yorum benim bi sorunum var bu turbobit.net ten indirdiğim tüm oyunlarda oyunun indirme hızı 50-60kb oluyor ama diğer sitelerden inenler hep en az 250kb oluyor bunun sebebi ne acaba ?

  • Feridun Anul

    indirirken nereye basıyoruz

  • Onur

    Kaç saate iniyor bu oyun ?

  • emre

    bu oyun neden yüklenmiyor

    • Yüklenmesinde bir sıkıntı yok siz hangi aşamada sorun yaşadınız?

  • Alaadtin Çelik

    İNDİRİYORUM İNŞALLAH OLUR.

  • emre

    ya kardeşim bir yardımcı olun rar şifresi istiyor resim filan atayım isterseniz

    • Madem bu kadar eminsiniz şimdi indirip deniyoruz.

      • İndirdik denedik. Her zamanki gibi, rar şifresi falan istemedi dosyamız.

    • emre

      bi oyun için yalan söyleyecek halim yok ne olabilir şifre ?

  • mehmet kılıç

    fifa 2007 indirdim 3 saatte ancak winrar dan çıkartamıyorum şifre istiyor yardımcı olabilirmisiniz?

    • dangeras

      Rar şifresi yoktur. Sitemizdeki hiçbir rar dosyasında şifre yoktur.

  • Aydın

    teşekkürler

  • Ahmet Tozar

    Teşekkür Ederim Tam Aradığım Oyun Buydu Sorunsuz İndirdim Kolay Kurulum Yaptım Ve Süper Çalışıyor…

  • DragonPlas43

    Abi bu site bir harika

  • RECEP

    HALA GELMEDİ NE YAPYIM FİFA 07 ÇOK İSTİYOM

  • Arif Durmaz

    İndirdim sanal dosyayla açtım cd keyi de girdim ondan sonra direcx 9 hatası aldım uzun ingilizce yazı yazıyordu. direx 9u indirdim yine olmadı. win8 kullanıyorum. lütfen yardımcı olun

  • xdxdxd

    ççookkkk saolun 🙂

  • Seydi

    windows 7 de acılması gibi lüksü varmı ?

  • Veysel

    Gerçekten Süper Çok Teşekkür Ederim 15 saat beklemem değdi gerçekten ÖZellikle CD-Key Çok İşime Yaradı Adamsın Admin!!!

  • serhat uşak

    cd / dvd takın diyo yardım edin

  • samet

    indirecektim fakat ağ hatası dedi indirmedi neden…. Diğer indireceğim oyunlarda da öyle diyor ?

    • IDM Kullanırsanız bu sorundan kurtulursunuz.

  • barış

    ya setupa tıklıyorum yöneticiniz tarafından devre dışı bırakıldı devam etmek için bi tuşa tıklayın diyo rastgele tıklıyom hiç bişey gelmiyo ekrana ?????

    • Bilgisayarınızda yönetici izinleriyle alakalı sorun var.

  • ömer can çebişli

    arkadaşlar nasıl indirdiniz yardım eder misiniz?

    • HayalPerest

      Buraya tıklayarak rahatlıkla öğrenebilirsiniz.

  • ali

    indiriyorum işşallah güzeldirr

  • benim bilgisayarda açmadı arkadaşlar windows 8 yüklü directx 11 yüklü directx 9 hatası veriyor ne yapmam lazım

    • Sağlam Oyun

      Oyun eski bir oyun, windows 8 de hata verebilir. Uyumluluktan xp ya da windows 7 seçerek açın, büyük ihtimal hata vermeyecektir.

      • mahir geriş

        kardeş ben o dediğini yaptm ama yine hata verdii please insert the fıfa 2007 play disc in to the drive and selcet retry.select cancel to quit out. dedi . ne yapmalıym

        • Oyunlarda alınan bu tarz hatalarla ilgili bir yayın hazırladık ve o yayındaki 5.Madde sizin bu yazdığınız hata ile ilgili detayları içeriyor buraya tıklayarak ilgili yayınımıza ulaşabilirsiniz.

  • Teşekkurler .. Setup u kuruyorum şimdi, İnsallah Bi Problem çıkmaz..

  • iyi günler . oyunu indirdim. yükledim de . fakat oyuna girdiğimde siyah bi ekran geliyor ve öylece kalıyor . ne alt f4 ne ctrl alt del ne de alt tab işe yarıyo . oyun simsiyah ekran kalıyo öyle . yardımcı olur musunuz ?? (windows 7 kullanıyorum)

    • Sağlam Oyun

      Uyumluluktan xp seçip yönetici olarak çalıştırıp açmayı deneyin.

  • SaglamOyun Oyun çok Güzel ellerinize sağlık

  • SaglamOyun süper oyun bu

  • Yılların Oyunu 🙂

  • indirdim oynuom türkçe yamayı da verirseniz sevinirim

  • oyun açılıyor oynuyorum ama kapatmaya gelince kapanmıyor aynısı call of duty 2 dede başıma geliyor kapatmaya tıklayınca donuyor bunun sebebi nedir (5-6 kez yükledim)

    • Donanımsal bir sorun olduğu açık. Bilgisayarınızda virüs olabilir, Ram’lerinizde sorun olabilir veya Yerel Diskleriniz doluysa da bilgisayar donabilir. Gereksiz şeyleri silin ve bilgisayarınızı Antivirüs programı ile taratın. Çözülmezse Sorun kesinlikle donanımsal o konu da bizi aşar.

    • aynı oyunu başka pc yede yükledim ve aynı sorun çıktı ama nfs most wanted run vb oyunlarda sorun yok tek bu ve cod 2 de bu sorunla karşılaştım

  • sayın admin sizin böyle bi portal altında bu tür konuşmalar yapmanız doğru bişey değil orjinalinide alabilecek durumdayım ama madem bu kadar insan burdan indiriyosa bende indiririm sandım . yaşım 26 son 6 senedir forum sitelerine girmedim butür oyun felan indirmedim yabancılık çekiyorum turbobit ten de anlamam. herneyse madem böyle kaliteli bi site kurdunuz sizde bu emeğin hakkını yemeyin.

    • Sağlam Oyun

      Merhabalar

      Ben de yaşınıza yakın sayılırım, üstteki tarz bir yorum görünce bunun 26 yaşa ait olabileceğini tahmin edemedim kusura bakmayın. Fakat indirme olayları basittir. Turbobit linkine tıklarsınız, premium üyeliğiniz yoksa belli bir süre bekledikten sonra sınırlı bir indirme yaparsınız. Premium üyeliğiniz varsa indir dersiniz ve indirir. Bu yayındaki turbobit linki ise:

      https://turbobit.net/wlmbhizkag89.html

      Budur.

  • yahu hangi linki turbobite yapıştırcam ben hangisini denediysem olmadı yafff.

    • Sağlam Oyun

      Boşverin bu işleri orijinalini alın siz.

  • Ustam çok teşekkür ederim

  • ya eset programım da lisanslı benim nasıl siliyim şimdi of bunedir yaa:(

    • O Zaman Oyun v.b İndireceğiniz zaman Eset Programınızı Devre Dışı Bırakın ve oyunu yükledikten sonra tekrar açın.

  • Kardesım bende bu oyunun demosu var ve crack arıyorum oyunu full’e cevırıcem bı yardımcı ol dıger sıtelerden indirdim atıyorum bısey olmuyo elınde fifa 2007 nin calısan bi crack dosyası varsa verirmisin

  • admin oyun nasıl iniyo bi yardım edermisin ? tek link indirme bölümüne tıklıyorum zip dosyasına bağlandı diyo tamama tıklaynca direk ücretli bişyler çıkıyo ücretsiz demişsiniz yorumlarda ?

    • Kardeşim turbobit uploaded linkleri var tıkla işte

    • Allah aşkına resimli anlatım yapabilirmisin?? eset antivirüs programı hiç bi linkin inmesine izin vermiyo? :S

    • Sağlam Oyun

      eseti tamamen kaldırın, başka bir üvenlik programı kullanın.

  • admin bey linkler kirikya bi bakarmisin san zamet simdi indirmem lazim

    • Sağlam Oyun

      Link yenilendir.

      bu tarz kırık linkleri yorumla değilde “kırık link bildir” formundan gönderirseniz daha kısa sürede düzeltilir.

  • Link Kırık

    • Sağlam Oyun

      Yenilemeye alınmıştır, bildiriminiz için teşekkürler.

      @enes

      sorun olmaz.

  • oyun kurulduktan sonra FF07.-S.O.- dosyasından çıkarttıklarımı silsem sorun olur mu

  • A problem occured when trying transfer the file j:support/en-uk/readme.txt from the media diye bir hata veriyor yardımcı olurmusunuz

  • Teşekkürler uzun zamandır full aramaktaydım sonun da şuan iniyor 2 güne inicek inşAllah pc yavaş olduğu için :))

  • Neden oyun bukadar geç iniyor…13 saat kaldı yazıyor…Acaba bu normalmi?

    • Sağlam Oyun

      Server kaynaklı yoğunluktan olabilir, geçicidir, onun haricinde sizin hızınızdan da kaynaklanıyor olabilir.

  • ABİ SELAM ACİL İLGİLEN NOLUR SEN ŞİMDİ İnen “FF07.-S.O.-” dosyasına sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin.

    3- Çıkan klasördeki “Fifa-2007.-www.saglamoyun.com-.iso” dosyasını tıklayın ve daemon tools yardımı ile açıp, çift tıklayıp, kurulumu başlatın.
    DEMİŞSSİN ÖLE BİŞEY OLMADI OYUNUN DİREK KURULUMUNU ATTI ABİ KAÇ GÜNDÜR UĞRASIYOM GECE UYUMADIM İNDİRMEK İÇİN NOLUR YARDIM ET

    • Sağlam Oyun

      Nasıl yani ya anlamadım 🙂 “OYUNUN DİREK KURULUMUNU ATTI” yazmışsın, bu katılımsız değilki?? Bizden indirdiğine emin misin?

  • turbobit linki kırık düzeltebilirmisiniz

    • Sağlam Oyun

      Düzeltildi.

  • Ya benim indire bilmem için yardım edermisiniz tek link hemen indire mi tıklıçam yoksa
    İndirme Linkimiz:

    Fifa 2007 Full Tek Link İndir buna mı tıklıçam hem bundan sonra
    PROMOSYON: Filesfetcher’ı 7 gün boyunca ücretsiz dene! diyor illa buna kayıt olmam mı lazım ???

    • Sağlam Oyun

      Kardeşim o bizim sponsorumuz yahu. Sen turbobit linkinden indireceksin.

  • 4.de ne demek istedin ? Anlamadim

    • Sağlam Oyun

      Crack dosyasını al oyunu nereye koyduysan onun içine at.

  • FREE ERROR #1 hatası veriyor turbobit.net ten hızlı indirme hackinizi yaptım olmadı.Artık Çalışmıyor mu acaba ?

  • arkşlar link bozuk heralde çalışmıyor

  • Yapmıştım ben bunu yine aynısı oluyor .

  • nasıl güncelleyebilirim ?

  • kardeş kolay gelsin..
    ben fifa 2007 yi buradan indirdim ama kurarken bana bu geliyor https://l1304.hizliresim.com/18/m/m7p8q.jpg . ordaki söylediklerini yaptım diye düşünüyorum . kurulumu tekrar açtığımda yine geliyor .
    yardımcı olursanız sevinirim.. Teşekkürler.

    • Sağlam Oyun

      directx sürümünüzü güncellerseniz bu hatayı almazsınız.

  • aga oyuna gırıyom mac kuruyom mac acılırken oyundn atıyo nedendır bı care lütfen

  • kardeşim oyunu ındırdım sorun yok demon toolsu da indirdim fifayı klasörden cıkartırken 99 da hata veriyor olmuyor kardeşim acill çözüm yolu onerin bana

  • Sağlam Oyun

    LİNK YENİLENMİŞTİR, KEYİFLİ OYUNLAR

  • link kırık, ilgilenirseniz sevinirim

    • Sağlam Oyun

      Belirttiğiniz için teşekkürler. Link yenilenmeye alınmıştır.

  • Daemon tools yardımı ile nasıl acılıyor kardeşim bilgi veririmisin. Bu arada tesekkur edıyorum sıze ve ekıbınıze

    • Sağlam Oyun

      İlginize biz teşekkür ederiz fakat bu konuyu ayrıntılı bir biçimde google a daemon tools ile oyun yüklemek yazarak bulabilirsiniz.

  • Pess 2011 yok mu acaba admin ya ekleyebılırmısınız ben sıtenızde bulamadım emegınıze saglık

    • Sağlam Oyun

      Tabi, gelecek olan oyunlar kısmından takip edebilirsiniz.

  • Anonymous

    Selam Daemon Tools buradan indirdim.kurarken kod istiyor ne yapim

    • A.s kurarken size iki seçenek sunar ticari mi kişisel mi diye siz ticari yi seçmişsiniz kişisel(free license) olanı seçin kod istemez

    • Anonymous

      teşekkurler onu da kurdum Fİfa-yi da ilk adressiz siz kirik yokdur.Cok-cok teşekkurler

  • Anonymous

    FIFA sevenlere nostalji hissler yasadacaq

  • Anonymous

    Bende Daemon tools yok.Yukarıda indirme linki vermişsiniz ama yükleme yok.nasıl olacak.

    • Sağlam Oyun

      Yorumunuz üzerine daemon tools lite linki düzeltildi, indirebilirsiniz.

    • turbobit silmiş google yazarak çok rahat bulabilirsiniz

    • Anonymous

      teşekkürler indirdim

    • nasıl indirdin ya öretirmisin

  • Fifa’nın en çok tutulan oyunuydu 🙂

    • furkan

      abi kaç saatte iner virüslü mü

      • İnternet hızına göre değişir virüslü falan değil. Crackler virüs müdür gibisinden bir araştırma yapın.