Hoşgeldiniz. Sitemiz tam adresi www. saglamoyun . com'dur. Sitemizde 1893 yayın yayınlandı ve siz yenisini bırakana kadar 35490 yorum bırakıldı.

Crysis 2 Full Sorunsuz Tek Link İndirme ve Kurulum ( Sade Anlatım)

  • 6 Ağustos 2012
  • 62 yorum
  • 7.375 kez görüntülendi

  • 1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 oy verilmiş, 5 üzerinden ortalama 4,00 )
    Loading...


Bu Yayınımız Güncelliğini Yitirdiğinden Dolayı Yeniledik. CRYSİS 2 Full İndirmek İçin Buraya Tıklayınız.

CRYSİS 2 TÜRKÇE Full Tek Link İndir 

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

dizi-izle-indir
Bir cisim yaklaşıyor...
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
  • önemli

    bisey soracam bu oyunu indirecemde sleeping dogsta winsqmaddtostreamex yordam giriş noktası ntdll.dll dinamik bağlantı kitaplıgında diye bir hata çıkıyordu craysis2 yi indirirsem o hata çıkarmı

  • oyunu başka yerden indirdim ama siz yardımcı oldunuz sağolun 🙂

    • necdet

      nerden indirdin

  • setap yapamıyorum hemen remover komutu geliyor oyunu kaldırmaya çalışıyor

  • Fırat Abi Adamın Dibisin Ya. 😀 Bu Oyunun Sonuna Geldim Ama Bitiremeden Bilgisayara Format Atmak Zorunda Kaldım Şimdi Bi Daha Bitirmeye Çalışacam Oyun Çok Güzel.

  • ya ekran kartı 3 gb ram 4 gb ama ses var görüntü yok nasıl olacak ?

    • Sağlam Oyun

      Donanımsal olduğu belli ama neyden kaynaklandığını buradan kestirmek güç.

    • Driverları güncellemeyi deneyin isterseniz, özellikle ekran kartını.

  • admin crack dosyası lazım ama crysis 2 nin yanındaki dosyadayo açamıyorum yardım olursan sevinirim

    • Sağlam Oyun

      Anlaşılmadı, biraz daha açın lütfen.

    • aman hocam yha bunun yüklenmişini yayınlasan ben beceremiyorum bunu yaa

    • hocam lütfen yaaa ben yükleyemedim bunu bi cevap ver

    • Sağlam Oyun

      Tamam ama bu şekilde olmazki. Neresinde takıldığını söyle ki yardımcı olabilelim.

    • bak şimdi abi teşekkürler ama bu konuda bir sorunum yok.sorun şu oyunum var ama objects.pak diye bir dosya bozuk diyor sn bu oyunu kurdun bana onu turbo bite e yükleyip linkini atsan o dosyanın onu indirirsem oyunumun hic bir sorunu kalmıycak adamları göstermiyo başlangıcını gecemedim bizim adam ları göremeyince lütfen o objects.pak dosyasını bnm için upload edip linkini atarsan sevinirm

  • ADMİN JAVA İSTİYOR HERŞEYİ DOĞRU YAPIYORUM YENİDEN YÜKLÜYORUM YİNE İSTİYOR :S

  • ADMİN ACER ASPİRE 5742G PC’İM VAR.. SİSTEM ÖZELLİKLERİ : 3 GB DDR3 RAM NVIDIA GT 520M EKRAN KARTIM VAR OYUNU SORMADAN İNDİRMİYİM DEDİM ACİLL LÜTFEN CEVAPP LÜTFEN ADMİN KARDEŞŞ 🙁

  • helal olsun çalışıo 4 siteden indirdim 4 ü fos burdan indirdim takır takır çalışıor adamlarda türkçe konuşuo helal olsun walla

  • tek bus iteden indirdigim oyunlarrı oynayabiliom öbür siteler hep bozuk dosya verio helal saglam oyun bide bunu deneyeyim

  • Sağlam oyun ben oyunu indirdim kaydetme noktalarına geldim kaydedio kapatıp açıyorum kaydedilmiş gözüküyor bilgisayarı kapatınca siliniyor bi yardım etseniz.

  • sağl

  • Driverleri güncelledim yine sorunlar devam ediyor.Bir sürü grafik hatası var.Örneğin düşmanlar gözüküyo ama kurşun sıkıyorsun yine bir şey olmuyor.Kurşun sesleri cızırtılı geliyor.Sadece artık daha sonra oyun kafayı yiyip kapanıyor.

    • Sağlam Oyun

      Yakında bu yayını tümden yenilemeye alacağız ve bu gibi sorunlar yaşamayacaksınız.

  • Abi ben bilgisayarı daha yeni aldım alalı 4 ay filan oldu bilgisayarımın adı da “Acer Predator G5900” bir internetten resimlerine,özelliklerine bakın.

    ÖZELLİKLERİ:6 GB RAM,2 TB HARD DİSK,4 ÇEKİRDEK,2 GB EKRAN KARTI,İNTEL CORE İ7 CPU 870 @ 2.93Ghz(İ7’NİN EN YENİ ÇIKANI),WİNDOWS 7 HOME PREMİUM 64 BİT MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR

    Her türlü en yeni çıkan oyunları sorunsuz çalıştırdı ama bir “CRYSİS 2” yi çalıştıramadı.Aşırı kasma yapıyor.Game Booster 3.5 programı da işe yaramadı.Oyunda birkaç kez ölünce oyun kafayı yiyor kapanıyor.İnternete de baktım.1.8 PATCH VE 1.9 PATCHİ EN DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE YÜKLEDİM.AMA NE FAYDAAA!!! HALA AYNI SORUN VAR. HATTA BİLGİSAYARI BOZDU DİYEBİLİRİM.

    BİLGİSAYARI AÇTIĞIMDA İSE AŞIRI DERECEDE DONUYOR.20 DAKİKA SONRA KENDİNE GELİYOR.

    ÇOZÜMÜ NEDİR ACABAA ??????

    • Bilgisayarinin özellikleri üst düzey ama bi ekran kartı güncel mi? Visual c++ veya diğer güncellemeler tam mı? Sitemizde bulunan driver genius programından bi bunları kontrol edin.

    • Driver Genius u indirdim.İnternetim aşırı derecede yavaş.Samsung Galaxy Mini telefonunun interneti ile bağlanıyorum.Ondan dolayı aşırı yavaş driverler güncelleniyor.

  • Kardeşim Link hangisi solermısınız ACILL !!! :S

  • Turan oyun türkçe.

  • bişi daha dicem sağlam oyun ben 2 oyun yükledim deamon tools ile çalışır demişsiniz hiçbiri bende öle çıkmadı bu bir sorunmu.

    • biz nasıl yüklediysek size de o şekilde anlatıyoruz daemon toolsla çalışır derken direk çalışmasından bahsediyorsanız o şekilde değildir. daemon tools la iso dosyasını kalıba yerleştirip oyunu setup’ından kurmanız lazım sonra da crack atmanız lazım

    • ben o winrar dosyasında direk kurulum dosyaları çıkıor diyorum deamon tools u kullanmadım oyunlar da pes 2013 assasin creed 3 dü bunlarda deamon tools kullanmadım yani direk winrar dosyasında kurulumları çıktı

    • Bide oyun Türkçe mi?

    • her oyunun kurulumu ve paylaşımı farklıdır yukarda oyunun kurulumu yazar ordaki yazıları aynen yerine getirin problem olmaz çünkü dediğim gibi biz nasıl yüklüyorsak öyle anlatıyoruz.oyunun Türkçe olup olmadığını yayını yapan arkadaş online olunca söyler.iyi oyunlar

    • yükledim turkıs pak dosyası var bu türkçe demek mi?

  • Teşekkürler sağlam oyun emeğiniz büyük.

  • Bu yorum yazar tarafından silindi.

  • Sağlam Oyun

    LİNKLER YENİLENMİŞTİR

  • admin link kırık yeni lazım ?

  • Abi Link Kırık.

  • peki bu crackı nasıl yapacağım..

  • he tamam tamam onu yaptım bu seferde serial key istiyor onu ne yapacağız kardeş (bu arada gördüğüm sitelerden en iyisi ve en güzeli bu site.)

    • Sağlam Oyun

      Aktivasyon kodunu aramanıza gerek yok, girmenize gerek yok. Crack yeterli olacaktır.

      Hiçbir patch veya update yapmazsanız sorun olmaz ama illa istiyorsanız şunu bir deneyin: VN7F-7TWH-K3L3-E4W7-1911

  • ya ben bu oyunu kuramıyorum iki tane dosya var nasıl yapacağız allah aşkına anlatın..

    • Sağlam Oyun

      Yayında “Crysis – 2 indi, şimdi gel gelelim nasıl kuracağımıza:
      ” yazan yerde olabildiğince sade anlattık aslında.

  • bu serisin ben hastasıyım ya hepsini bitirdim crysis 1 warhead 2 maximum edition. 3de sabırsızlıkla bekliyorum 22 şubatta avrupa da çıkacakmış 😀

  • Sağlam Oyun

    @Kanarya

    Eski bir yayın olduğu için zor, ama olabilir.

    @Velihan

    Tabi, 7.5 GB.

  • bu oyun kaç gb öğrenebilirmiyim…

  • Adminim acaba Turbobit linki ekleyebilirmisiniz..Sadece Turbobit linki..

  • xxx

    bana crack dosyası lazım nasıl bulabilirim

  • Anonymous

    çobuk iniyo

  • teşekkürler

  • sistem 4 cekrdek 6 gb hafıza 1 gb ekran kartı var şimdi tornetten indirdim %100 diyor ama skip diyor sounda tam idirmedimi acaba

    • Sağlam Oyun

      %100 olmuşsa torrent, bitmiştir. Orada sorun yok da ben bilgisayarınızda bir güncellemenin eksik olduğunu düşünüyorum, oyunun içerisinde directx veya installer klasörü varsa orada ne varsa yükleyin, bir de bilgisayarınızda Denetim MasasıSistem ve Güvenlikİşlem Merkezi ne girin orada bakım bölümünde sürücü ile ilgili bir uyarı yeni bir şeyler varsa yükleyin.

      Ayrıca Denetim MasasıSistem ve GüvenlikWindows Update bu kısımdan da güncelleştirme var mı yok mu onu bir kontrol edin.

  • sa güzel çalışma b en indirdim am a kuramıyorum sıyah ekran cıkıp kapanıyor geri autorun a da b assam aynı hepsi ayn ı siyah ekran gelip kapanıo yuklenm iyor sistem vistya

    • Sağlam Oyun

      Sisteminiz oyunu kaldırmadığı için olabileceği gibi ekran kartınızın driver’ını da güncellemeniz gerekebilir.

  • Teşekkürler.(Gamebooster için de teşekkürler…)

  • Özenç Öncel

    (oyun) bi adım atıyom kasıyo
    ama çok

    • Sağlam Oyun

      Crysis sistemi çok kasmakla birlikte 2 GB ram isteyen bir oyun. Game booster ile denemeni öneririm. Bende RAM 4 gb olmasına rağmen kasıyordu ama game booster ile oynayınca sorun kalmadı.

  • Özenç Öncel

    çok takılıyo

    • Sağlam Oyun

      takılan nedir?