Sağlam Oyun – Full Oyun İndir

15 Liraya Bir Sürü Full Oyununuz Olsun

 

Sitemizi kullananlar bilirlerki saglamoyun.com’a eklenen her oyun, kontrolden geçirilip sağlamlığı onaylandıktan sonra eklenir. Ve ayrıca tüm linkler turbobit üzerindendir.

 

Orijinal oyuna verecek 100-200 lirayı çoğumuz karşılayamayacak durumdayız fakat 15 TL çoğumuzun kolaylıkla ulaşabileceği bir miktar.

 

Turbobitten bir defa dosya indirirseniz ikinciye geri sayım 600 saniyeden başladığı gibi hızıda 50 KB gibi komik bir seviyeye düşürüyor ki bu sadece 1 GB lık bir oyunun 6 saatte indirilmesi demek.


Bu sorunu azaltmak için turbobit çevirici sitelerden yararlanıyoruz ama bu sitelerde de neredeyse her gün bir aksaklık yaşıyor veya düşük indirme hızlarıyla indiriyoruz.

 

Yani turbobit premium almadan dosya indirmek çok zor ama birçok kişi nasıl premium alacağını bilmiyor. 6 saatte indirilen bir oyunu turbobit premium ile sadece 13 dakikada indirebiliyoruz. 

 

 

Adım Adım – Resimli Premium Alma Anlatımı

 

 

BASAMAKLARA GEÇMEDEN ÖNCE:

 

Açıklayıcı resim 1

 

Hatırlatmakta fayda var ki premium hesabımızı aktif edebileceğimiz bir ücretsiz turbobit hesabımız olması lazım. Sitenin sağ üst kısmından kayıt olmanız gerekiyor, bu çok basit bir işlem, en fazla 2 dakikanızı alır ve Türkçe olduğundan anlatma gereksinimi görmedik. 

Şimdi o aldığımız ücretsiz turbobit hesabını premium hesap yapmanız için sadece basit 3 aşama kaldı. Uzun anlattık anlaşılır olsun diye ama bu işlemler 5 dakikanızı almayacak işlemlerdir.


Premium almak üzere BURAYA tıklayınız 
karşınıza aşağıdaki ilk resimdeki ekran gelecek ve “Yüksek Hızda İndirme” ekranına tıklayacaksınız.

 

Açıklayıcı resim 2

 

 

Bu butona tıkladıktan sonra:

 

Açıklayıcı resim 3

1.BASAMAK

 

– SMS seçeneğini seçiniz, premium hesabımızı telefonumuza SMS ile gelecek bir kod ile aktif edeceğiz çünkü.

 

2.BASAMAK

 

– Bir Haftalık Premium Almak: 15 TL’dir ve ekonomik olarak en uygun olan budur. Günlüğü 2.14 TL ye denk gelir. Bunu almak için turbonet7 yazıp 7979‘a kısa mesaj gönderin. 


-Birkaç saniye sonra erişim kodunu SMS olarak alırsınız.

 

———————————————————————————————————–

 

– Bir Aylık Premium Almak: 25 TL’dir ve günlüğü 83 kuruşa denk gelir.

Bunu almak için turbonet30 yazıp 7979‘a kısa mesaj gönderin. 


-Birkaç saniye sonra erişim kodunu SMS olarak alırsınız.
———————————————————————————————————–

 

 

– Üç Aylık Premium Almak: 65 TL’dir ve günlüğü 65 kuruşa denk gelir. (yeni)

Bunu almak için turbonet100 yazıp 7979‘a kısa mesaj gönderin. 


-Birkaç saniye sonra erişim kodunu SMS olarak alırsınız.

 

3.Ve SON BASAMAK

 

-Aldığınız bu erişim kodunu kutucuğa yazın ve “send” butonuna tıklayın. Olay budur. Artık 1 hafta(veya 1 ay) boyunca sağlam oyundan ve turbobit kullanan binlerce siteden istediğiniz oyun, belgesel, film.. vs. hiç dert tasa olmadan, en yüksek hızda ve tek tıklama ile indirebileceksiniz.

 

Aklınıza Takılabilecek Bazı Sorular

 

Aldığım premium hesap ya işime yaramazsa?

 

*Emin olun aldıktan sonra her şeyi indiresiniz gelecek ki özellikle sağlam oyunu sömüreceksiniz :)

 

Aldım ama hızım yükselmedi, hala yavaş indiriyor?

 

*İmkansız çünkü turbobit bu premium sayesinde size indireceğiniz dosyayı direkt sunucusundan çekme imkanı veriyor, IDM ile daha da bir hızlı oluyor. Hızın düşük olmasının temel sebebi internet hızınız veya o an online dizi-film izlemeniz, indirme yapmanız, bilgisayarınızın siz fark etmeden güncelleştirme indirmesi olabilir.

 

SMS gönderdim aktivasyon kodu gelmedi?

 

*SMS gönderilemedi mi? butonuna tıklayınız veya herhangi bir sorunda 0533 967 50 00 numaralı telefondan onlara ulaşınız.

 

Sizin bundan kârınız ne olacak neden bu kadar zahmet edip anlatıyorsunuz?

 

*Premium almak için bizim sitemizdeki bir bağlantıdan yönlendiğiniz için biz referal ücreti kazanacağız, çok düşükte olsa gelen geliri sağlam oyun’un markalaşması adına reklam giderlerine harcayacağız. Bu desteğinizden dolayı ayrıca teşekkür ederiz.

 

Son olarak bize sormak istediğiniz birşeyler varsa iletişime geçerek sorabilirsiniz.

 

Premium hesabınızla dertsiz tasasız bol bol indirmeler :)

 

Bu yayını Facebook'tan beğenerek bizlere katkıda bulunabilirsiniz…

Bu yayına siz de hemen yorum bırakabilirsiniz! Yorum paylaşıldıkça güzeldir!

yorum-kuralları

 

1. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanır, lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

 

2. Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan,Türkçe imla kurallarına uymayan yorum barındırılmaz, silinir.

 

3. Youtube ve resim yükleme servisleri haricinde yorumiçi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

 

- Lütfen bize soru sormadan önce google'dan araştırma yapınız.

- Sitemizdeki hiçbir dosyada rar şifresi yoktur. Prensip gereği dosyalarımızı rarlarken şifre koymuyoruz. Lütfen bunu tekrar tekrar sormayalım.

- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.

  1. reyiz diyor ki:

    s.a admin abi bi sorum olucak ben fifa 11 indirmek istedim (bilgisayarım 15’i kaldırmıyor XD) neyse turbobitten premium aldım bir haftalık ama ben sadece fifa 11 için aldım premiumu. şimdi premiumu ilk gün oyunu indirdikten sonra iptal edebiliyor muyuz, yoksa o bir hafta devam ediyor mu? eğer iptal edilebiliyorsa da faturaya bir haftalık mı ücret yazılacak, yoksa bir günlük mü yazılacak?

  2. asylum diyor ki:

    Merhaba ben turbobitten premium hesap aldım 7 günlük 15TL aktif ettim. Ama ne yazıkki hızlı indirmiyor turbobit sitesinden 1GB’lik dosyayı dosya indir’e tıklıyorum. 10-12 saat kaldı diyor 1-2 dakikada 1MB anca doluyor. Birde gezginlerden IDM internet download manageri indirdim ondan denedim oda aynı çok geç indiriyor. Ne yapmam lazım lütfen bilgilendirirmisiniz ?

  3. atsız diyor ki:

    primium üye olduk ve kod geld..simdi oyunları yüklemek için ne yapmam gerekir

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Üyeliğinize o gelen kodu işleyin ve hesabınız premium olsun. Sonrasında turbobit linklerine tıkladığınızda direk indirilebilir olacak. Reklamları engellemek içinse adblock eklentisini kullanın.

  4. ATSIZ diyor ki:

    primium üyelikte günlük oyun indirme sınırımız var mı

  5. şahin diyor ki:

    İyi günler ben şahin sitenizden gta 5 indirmek için turbobitten 1 aylık premium üyelik aldım ama İDM ile indiriyorum çok yavaş 400 Kb nin üstüne çıkmıyor
    bide benım sistemim gta 5 için uygunmu cevaplarsanız çok sevinirim iyi günler.

    Intel Core i3-2100 CPU @ 3.10GHz 3.10GHz
    Yüklü Bellek (RAM) 4,00 GB
    Sistem Türü Windows 8.1 PRO 64 bit
    Ekran Kartı NVIDIA GeForce GTS 250
    Directx 11
    1 terabyte harddisk

  6. hüseyin diyor ki:

    bir haftalık ve ya bir aylık premium alacağım da belli bir indirme limiti var mı?

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Turbobit 7 Günlük yaklaşık 100GB kotası vardır. Günlük download limiti 25GB’a kadardır. Turbobit 30 Günlük 300GB kotası vardır günlük download limiti 25 GB’a kadardır.

  7. Ali Turan diyor ki:

    Hocam fiyatlar mı güncellenmiş
    ?

  8. kutay uysa diyor ki:

    Kardeş ben dediklerini yaptım 15 tl ye mobil ödemeyle 1 haftalık aldım.Telefona mesaj geldi ödeme başarıyla gerçekleşti diye ama kod falan gelmedi nabıcam ben şimdi para gitti.

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Paranızın boşa gitmesi yönünde endişeniz olmasın. Kod biraz gecikmeli gelecektir.

    • Ferdi diyor ki:

      Arkadaşlar bilgi çoğaldıkça paylaştıkça güzeldir, bende bu yüksek saatlerden bıktım artık premium hesap almayı düşünüyorum fakat biraz tedirginim alsam mı almasam mı die halinden turbobitten memnun olan varmı birde örnek veriyorum 1 haftalık aldık diyelim 1 hafta bitince otomatik tekrardan yeniliyorlarmı veya iptal felanmı ediyoruz bu konu hakkında beni bi açıklığa kavuşturursanız çok müteşekkir olurum yorumlarınızı en kısa zamanda bekliyorum sağlıcakla kalın.

      • Sağlam Oyun diyor ki:

        Diyelim 1 hafta aldınız, size bir kod geliyor, bu kodu girdiğinizde premium sürenizin bitiş tarihini size söylüyor. O tarihte bitiyor. HİÇBİR ŞEKİLDE OTOMATİK ÇEKİM OLMUYOR.

    • sefa diyor ki:

      selamlar benm ınternet hızım 16mpbs fakat idm ile indirdigim zaman bıle en fazla 850 kpbs ile indiiroy smdı anlamadıgım ıcın sıze sormak ıstedım 16mbps dedıklerı hız az mı cokmu yorumlarda arkadaslar bırı 400kpbs ile innyor benım oyunlar demıs 1mpbs ile inmezmı dıye smdı ben de soruyoeum o arkadasın 1 mpbs bıle değilken benm 16 lık ne işe yarıyo varmı bılen ?

      • Sağlam Oyun diyor ki:

        İnternet sağlayıcıların paketlerine bakın “..’e kadar” ibareleri vardır. Yani o hıza kadar sunuyoruz ama ne kadar olacağını kesin söyleyemeyiz demek istiyorlar. Sizin hatta gelen kablo kalitesine kadar bir çok faktör bu durumu etkiliyor çünkü.

  9. halil diyor ki:

    arkadaşım ülke bölümünde türkiyeyi bulamadım

  10. Fatih ATALAY diyor ki:

    bende ininal card var bakıye de yeterli fakat almaya çalıştığımda hata veriyor sebebi nedir sizce kart internet üzerinden alışverişe uygun geçe mhafta steam dan oyun aldım bu kartla mastercard logosu olan her yerde geçiyor..

  11. ZİYA TÜFEKCİ diyor ki:

    iyi günler duyduğumu göre turbobit kotalıymış arkadaşlar aslı varmı doğrumu
    30 günlük alırsan;
    günlük 25 gb
    aylık 300 gb
    indirebiliyormuşuz???

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Evet, bu yayınımızdan yaklaşık 8-9 ay sonra böyle bir kotalama geldi turbobite. Ama zaten canım ülkemin sağladığı internet hızına bakacak olursak günlük 25 gb indiremeyiz. Genelde hepimizin hızı 300-400kb/sn’dir. Şu durumda internet hızımız ile zaten bir günde en fazla 10-13 gb indirebiliriz.

  12. Sağlam Oyun diyor ki:

    Sorununuz hala devam ediyor mu?

  13. Muhammed KURT diyor ki:

    Neden Kapandı Link Çeviri Merkezi Ya Bari Ödeme İsteseydiniz Kişi Başı 10 TL Felan İşiniz Yürürdü Yine Açın Lütfen :(

  14. ilkay diyor ki:

    düzeltme : 1 değil tabi 15 TL … basamamışım pardon

  15. ilkay diyor ki:

    merhaba . kredi kartım yok . sizin hesabınıza 1 Tl yatırsam siz bana premium üyelik alsanız 1 aylık şu hızın keyfini yaşasam olur mu ? ama ben size nasıl güvenecem :) teşekürler

  16. Ata diyor ki:

    Abi Turbo1 yazsak 1 günlük olurmu

  17. şakir okur diyor ki:

    benim internet hızım en fazla 400kbps ye çıkıyor premium alırsam 1 mbps ye çıkma şansı varmı yoksa internet hattının bağlabileceği en yüksek hızımı veriyor ?

  18. haci kayapinar diyor ki:

    ya bn 1 haftalık aldım ama kayıt olmadan aldım su andada yuksek hızda indiriyo ama bn baska bişe indirecegim zaman nasıl olacak premiyum hesap yardımcı olurmusunuz

  19. Mustafa diyor ki:

    1 haftalık aldım test ettim 1 GB 50 dkka falan sürüyo battlefield 18 saatte 100’de 77 oldu sonra sunucu hatası dedi yeniden baslatın dedi şansım yokki 😀

  20. Okan diyor ki:

    Premium hesap alınca hız önemli ölçüde artıyor bunu biliyorum.Ben normalde tüm oyunlarımı torrentten indiriyorum fakat daha ayın ortasında olmama rağmen 50 GB olan “Adil(!) Kullanım Kotası”nı aştım.Bu saçmalığa takılmadan önce oyun indirmede 600 KB’ye yakın hızım varken şimdi 60 KB’yi göremiyorum.Premium almayı düşünüyorum fakat “Adil(!) Kullanım Kotası” premium hızını bile engeller mi?

    • dangeras diyor ki:

      Adil kullanım kotası tamamen Ttnet ile alakalı bir durumdur. Premium aldığın zaman hızın artar mı açıkçası bilmiyorum. Eğer premium alırsan sonucunu bizlerle paylaşıp yardımcı olabilirsin.

  21. cihat yaşar diyor ki:

    bir haftalık tarife aldıktan sonra bir hafta boyunca istediğimiz kadar dosya indirebiliyormuyuz

  22. Oğuz diyor ki:

    Kardeş ben birşey indirdiğim zaman 150-300’le iniyor.premium alsam yinede hızlı inermi diyorsun ?

    • dangeras diyor ki:

      Evet. Şuan indirme hızınız turbobit sitesinin kısıtladığı hız. Premium ile daha hızlı indirebilirsiniz.

  23. Yiğit Tolga Küleri diyor ki:

    Arkadaşlar sonuna kadar hakkediyor. Bende ilk başta orijinal alma taraftarıydım. Denemeye karar verdim. İyiki de denemişim. 13 TL verip Sağlam Oyun’u sömürüyorum 😀 Tavsiye ederim.

  24. emre diyor ki:

    ya ben 60 kuruşluktan alıcam 20 lira yükle gel diyo :(

    • dangeras diyor ki:

      20 yükle diyorsa da o operatörle ilgili olduğunu düşünüyorum.

    • Mehmet diyor ki:

      O 60 kuruş günlük olarak hesaplandığında olan 60 kuruş yani sen aylık 18 TL vereceksin o şekilde günlük 60 kuruş oluyor.

  25. Yiğit Tolga diyor ki:

    Turbobit’e az bir miktar verip sınırsızca oyun indirmek mantıklı gibi görülebilir. Fakat biraz paraya kıyıp orijinal bir oyun aldığınız zaman part çıkarma, crack vb. işlemleri yapmanıza gerek kalmayacaktır. Üstelik oyunun orijinal versiyonunu çalıştıramayacağınız da yetkili kişilerden her türlü yardımı alacağınızı da unutmayın.

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Yazdıklarınızda baştan sona haklısınız ama kıyacak paramız olmadığından dolayı bu vb. yollara başvuruyoruz. Türkiye’de kişi başına düşen milli gelir gerçek manada 9-10 bini bulsaydı sağlam oyuna gerek kalmazdı. Bir oyuna 80-150 TL veremiyoruz ama turbobite 10 TL verip, kurulumlarını madde madde uygulayıp onlarca oyunu oynayabiliyoruz, üstelik temel mantığını anladıktan sonra crack, part çıkarma vb. işlemler 1-2 dakikamızı almıyor.

  26. ismail diyor ki:

    hem torrente yukleyip hem turbobite yukleseniz isteyen istediği yerden indirse??

  27. aylin diyor ki:

    sms ile 1 haftalık premium hesap almayı düşünüyorum acaba her hafta faturaya premiumu yenileyip para yazmaları gibi bi sorun olabilir mi bide aileme çaktırmadan almam lazım farkederler mi

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Kesinlikle ama kesinlikle , sizin bilginiz olmadan, kartınızdan tekrar para çekilmez. Böyle bir şey yapıyor olsalardı emin olun böyle bir paylaşımda hiç bulunmamış olurduk.

  28. serkan diyor ki:

    ben 1 aylık premiyum aldım ve bana god gelmesi lazımken hiç birşey gelmedi numarayı aradım bendeki numarayı kontrol edip tekrar god göndereceklerini soyledi yi bir şey gelmedi bidaha aradım ve telefon kapılıydı

  29. radeon diyor ki:

    turbobit üyeliği adlım ama bazı filmler hızlı bazıları yavaş iniyor. o sırada internetten başka bi indirme işlemi de yapmıyorum. neden böyle bi farklılık oluyo olabilir

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Merhabalar

      Turbobitin 200 küsür sunucusu var. Yüklediğimiz dosyalar karışık olarak bunlarda barındırılıyor. Bazı sunucular bazen çok yüklenmeden çöküyorlar. Bu durumda hızları da düşüyor. Fakat genelde 2-3 saat içerisinde yığılma kalkıyor ve eski haline geliyorlar. Bazı filmlerin hızlı bazılarının yavaş olma sebebi bundandır.

  30. mehmet diyor ki:

    ben bir haftalık premium aldım , indirme işlemini başlattim güzel bir şekilde indiriyordu xp speeder diye bi link gördüm merak edip tıkladim indirilen dosya kırıldı şuan tekrar yükleme yapmaya calıştıgımda hızım fazlasıyla düstü 2 saatte inen dosyalar 17, 18 gün gosteriyor bunu nasıl çözebilirim.

  31. eyup diyor ki:

    iyi günler ben bugün priminyum hesap açtım gelen kodu unuttum nasıl tekrar alabilirim?

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Merhaba

      Başka bir yayınımızda “1 aylık premium aldım oyunu indiriyorum çok güzel” yazmışsınız. Analadığımız kadarıyla bu sorununuzu çözmüşsünüz, keyifli oyunlar.

  32. Erkan diyor ki:

    Kardeşim bir sıkıntım var çözümünü bulamadım, ben dün sms ile 1 hafta premium hesap aldım, telefona kod geldi kodu girdim ve sıkıntısız bir şekilde indirme işlemlerimi yapabiliyordum, bugün denediğimde ise direk link gelmedi eski yavaş indirme sayfası geliyor sadece ve bende kodu silmişim telefondan, aynı kodu nasıl birdaha isteyebilirim, veya ne yapmam lazım aldığım hizmeti kullanabilmem için, şuan indirme işlemlerini hızlı yapamıyorum.

    • Erkan diyor ki:

      Bu arada yukarıda verdiğiniz numarayı arıyorum kapalı dün akşam saatlerindede ulaşamadım, şuan da arıyorum ulaşamıyorum.

      • Sağlam Oyun diyor ki:

        Şu an numaraya ulaşılabiliyor, sorununuzu hallettiniz mi?

        • Erkan diyor ki:

          Numaraya sonra ulaştım ama o numaradan sorunu çözemedim, sağolsun başka bir yere yönlendirdi, onlarada ulaşamadım hemen ama mail attım sonra geri dönüş yapmışlar sorun çözüldü…

  33. Emin diyor ki:

    Sa abi ben premium üyelik aldım ve bu her ay tekrarlanacakmış ben bunu iptal etmek istiyorum ne yapmaşıyım ?

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Size yanlış bilgi vermişler. Turbobit sizden sadece 1 defaya mahsus ödeme çeker. Siz istemediğiniz taktirde kartınızdan ASLA para çekilmez.

  34. cengiz diyor ki:

    selam turbobit ile indirmeden önce 13 ila 14 dakika arasında indirileceğini yazıyor(1GB için) ama satın aldıktan sonra indirme hızında değişiklik görmedim bunun nedeni nedir acaba..bu arada yazdıklarınızı okudum ama hiç bir engel yok hızlı indirmeme ama ücretsiz gibi iniyor ???

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Yeşil butonlu yerdeki tahmini süre Türkiye standartlarına uygun gösterilmiyor, güzelim ülkemde 300kb/sn’yi ortalama hız olarak görüyoruz. Siz hangi dosyayı ne kadar hızla indiriyorsunuz, yani sorun yaşadığınız bir dosya var mı? Varsa gönderin inceleyelim.

  35. Emin Dutlu diyor ki:

    Teşekürler biraz daha iyi oldu :)

  36. melih diyor ki:

    Eski sitedeki gibi link dönüştürme sayfanız olamaz mı ?

  37. Emin Dutlu diyor ki:

    Cevap verecekmisiniz ?

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Merhaba, Premiumlu hesaplar için o ekran çıkmaz çünkü o ekran “premium almak ister misiniz” ekranı. Siz zaten almışsınız. Hıza gelecek olursak. IDM kullanarak indirme yapın. İnternetinizin son hızı neyse turbobit size onu sağlayacaktır.

      Bazen çok ince bir istisna olarak bazı dosyalar, barındırıldıkları sunucunun yoğun olması sebebi ile biraz daha yavaş inebiliyor. Bunu anlayabilmek adına başka bir dosyayı indirip hıza bakarak anlayabilirsiniz. Böyle durumlarda belli bir süre sonra sunucu yükü hafifler, belli bir süre sonra denerseniz yine stabil hıza erişirsiniz yani.

  38. Ali Can diyor ki:

    Okul harçlığımı biriktirerek 1 aylık aldım 21 TL keşke daha önce alsaymışım dedim.İnternette neredeyse bütün download sitelerinde dosyalar Turbobit’e yükleniyor ve linki açtığımızda turbobiti görünce genemi turbobit deyip kapatıyorduk ve indiremiyorduk.Şimdi turbobit linki arıyorum bir şey indirirken :) sitedeki indirmek istediğim oyunların hepsini indirdim 1 haftada ve hala da günüm var premium olarak ama bitmek üzere bitince gene alacağım gene siteyi sömüreceğim 😀 gerçekten çok iyi oluyor tavsiye ederim 1 haftalığı 13 TL 13 TL nedir ki yeri geliyor bir günde harcıyoruz o parayı.13 TL’ye dünyanın oyunu sizin olsun.

  39. Emin Dutlu diyor ki:

    Selamunaleykum, ben 9TL ye 14 günlük premium üyelik aldım bir dosya yükleyeceğim zaman (açıklayıcı resim 2)deki gibi çıkmıyor ayrı bişey çıkıyor ve yine aynı saatte indiriyor yani hiçbir değişiklik yok.Acil bi yardım edebilirmsiniz ?

  40. Danielkarp diyor ki:

    Torrent sinirlerimi alt üst ediyordu, yeter artık dedim ve 13 tl ye turbobitten premium aldım şimdi kafam rahat, size ne kadar teşşkür etsem azdır.

  41. KristiPt diyor ki:

    Premium aldım çok memnunum, alttaki bir arkadaşın dediği gibi yenileme durumu falan söz konusu değil, bizzat denedim gördüm.

  42. ilbey diyor ki:

    al işte hala yavaş sağlam oyun sizden beklemezdim bunu hala 1 gb oyun 6 saat diyor 13 tl boşa gitti hiç beklemezdim gerçekten artık burdan oyun indirmicem

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Merhaba İlbey,

      Turbobit sizin hızınızın üstünde hız sağlayamaz. Sonuçta yoktan varetmek Allah’a mahsus değil mi? Düşük olan internet hızınızdan dolayı turbobiti ve bizi suçlamanız hoş olmamış. Düşük olan internet hızınızla alakalı internet sağlayıcınız hangi firmaysa(superonline-ttnet vs.) iletişime geçin ve arıza kaydı oluşturun. Size detaylı bilgi vereceklerdir.

  43. ilbey diyor ki:

    hemen adlım kardeşim 1 haftalık aldım inşallah işe yarar

  44. halil diyor ki:

    yav allah razı olsun 13 liraya kıydım bir oyun haricinde artik 1 hafta burdayim:D arkadas hic yüksek hizda indirme butonuna basmiordum ki ne oldugunu göreyim sayenizde gördüm tşkler saglam oyun

  45. NEO diyor ki:

    adamsınız….bu kadar güzel anlatılmazdı..siteniz gibi sağlam adamlarsınız..çok güzel açıklamışsınız çok düşük bir ücrete birçok oyun indirebilmenişn hem hizmetini hemde keyfini veriyorsunuz…iyi çalışmalar..teşekkürler

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz, faydalı olduysak ne mutlu. Keşke tamamen ücretsiz olabilseydi ama işte maalesef yapılan her hizmetin cüzide olsa bir karşılığı oluyor. Turbobitte bizim yüzlerce dosyamızı barındırabilmek için bunu yapmak zorunda kalıyor sonuçta. Tekrardan teşekkürler, premiumunuz hayırlı olsun.

  46. duygunaz diyor ki:

    abi bir dakika şimdi 13 tl yi verdikten sonra üyeyim oyunu indirmek için ayrıyetten bir para vericekmiyim bir
    iki bu bir hafta bitince oyunu indirdim tekrar oynayabilecekmiyim bu iki soruma cevap verirseniz teşekkür ederim ve ayrıca bol bol dua ederim 😀
    şimdiden teşekkürler

  47. Joseph diyor ki:

    Başlarda terettüt ettim, babamdan rica ettim oğlum hiç para verilir mi internete dedi 😀 Sonra oyun istedim, gta 4, 59 TL ye almış. Sonra Pes 2014 istedim onu da 60 TL ye aldı. Sonra Max Payne 3 istedim, oğlum getir bakalım senin şu premium alacağın site neymiş bakalım dedi 😀 Sonunda dedim.. 6 Aylık turbobit premium geçtik, sizin bu yazınız içimizi rahatlattı. Şimdi Max Payne 3 de dahil 8 oyun indirdim sitenizden. Babam oynarken görüyor, bedava almışız gibi hissediyor seviniyor 😀 Teşekkürler Sağlam Oyun.

  48. MichaelDith diyor ki:

    6 ay önce bu sayfa aracılığıyla turbobitten premium almıştım. Şimdi bir 6 ay daha sipariş geçtim. Son derece memnunum. Bizi şu torrent saçmalığından kurtardığınız için minnettarım .. Başarılar.

  49. FrancisKr diyor ki:

    59 dolar vererek kredi kartıyla 1 yıllık premium aldım. Bunun için ailemi ikna etmek zor oldu ama çok değil 2 orijinal oyun parasına binlerce oyun indirebileceğimi babama ısrarla söyledim ve sonunda ikna oldu aldık. Şu ana kadar 9 oyun indirdim ve sorunsuz çalıştı hepsi. Artık en azından 1 yıl buradayım. Ve sanırım şimdiden kara geçmiş durumdayım. Teşekkürler, bol ve sağlam daha nice yayınlara inşallah.

  50. Mustafa diyor ki:

    Torrent diye bişey var beyler. Siteye torrent linkleri ekle hem millet daha kolay indirsin hemde daha çok. Büyük dosyalar böyle sitelerden indirilmez işkence gibi. Premium da boşa para diyorum ben. Torrent Forever…

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Neden Torrent değiliz?

      Torrent linkler ilk yüklendiği anda yüksek indirme imkanı da sunuyor güzel oluyor ama zamanla hatta yayınlandıktan 1 ay sonra seed düşüyor ve hız yerlerde oluyor. 2012 de yaptığımız yayınları turbobit ile hala hızınızın doruklarında indirebilirsiniz ama bu yayınlar torrent olsaydı artık çöp konular olacaktı. Süreklilik açısından turbobit veya benzeri siteler daha iyiler. Bizimde vizyonumuz sağlam olmak. Bu vizyon gereği sizlere zamanla seed’i düşecek torrentler sunmak istemiyoruz, tamamen bizim tercihimiz doğrultusundadır.

      Bu vb. söylemleri 2 yıldır almaktayız ve şu yayınımızda topluca cevap verdik;

      http://www.saglamoyun.com/2014/01/sk-gelen-isteklere-toplu-cevaplar.html

  51. salim diyor ki:

    kesinlikle öneririm hiç sorunsuz üstelik turbobit arayüzü temiz ve kolay. teşşekkürler admin

  52. Alperen diyor ki:

    Abi Tamamda siz vermiyosunuz ki biz yine direk parayla aliyoz yani siz verseniz daha guzel olur bide o rar ne ise yariyo

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      Bu yayındaki rar’ı diyorsanız hiçbir işe yaramıyor, indirmenize gerek yok. “Siz vermiyorsunuz ki” demenizden anladığım kadarıyla bazı yayınlarımızda bulunan “Turbobit premium veriyoruz tıklayın!” gibisinden bir yönlendirmeyle bu yayına geliyorsunuz. Bu duyurumuz 2012 deydi yani 2 yıl evvel. Geçerliliğini yitirdiği için o duyuruyu bu yayına yönlendirdik. Bu durumdan dolayı karmaşa yaşadınız sanırım.

  53. perf diyor ki:

    bir şey soracam kardeş.turbabit link hızlandırıcı koyuverirmisin çok sevinirim dua ederim lütfen