Sağlam Oyun – Full Oyun İndir

GTA 4 Full Sorunsuz Tek Link İndir
Tarih: 1 Ekim 2012 | Yorum Sayısı: 472






Gta 4 çoğumuzun bildiği zevkle oynadığı bir “3d person” tarzı oyundur. Oyun hakkında çoğunuzun bilgi sahibi olduğunu düşünerek, direk indirme anlatımına geçiyorum.

GTA 4’ü bu yayında sorunsuz ve sağlam bir şekilde indireceğiz, tek dikkat etmeniz gereken bu yayını dikkatli okuyup, sırayla uygulamaktır. İndireceğiniz dosyayı şahsen denedim ve sorunsuz çalışmaktadır.

İndireceğiniz dosya toplamda 14 GB olup, iso dosyasıdır.

 

Minumum Özellikler;

  • İşletim: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or equivalent AMD Phenom X3 2.1GHz
  • Memory/RAM: 2.5 GB for XP or Vista
  • Ekran Kartı: 512MB NVIDIA 8600 or 512MB ATI 3870
  • Hard Disk Boş Alan: 18GB
  • Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1

Oyun içi görüntü:

grand-theft-auto-iv-20080820100328224 gta4oyun1 15-4

Gelgelelim İndirmeye. Anlatım sade olduğu için uzun görünebilir ama yapacağımız işlemler oldukça basit arkadaşlar.

Şiddetle Tavsiye Ettiğimiz Yayınımız: GTA 4 Patch 1.0.7.0 + Crack + Final Türkçe Yama İndir

Gerekenler:


GTA 4′ ü tek linkte indireceğiz. İndirdiğimiz link sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite

İndirme bölümümüz
 

İndirme Linkimiz:

 

Not: Oyun 19.12.2013 tarihinde tekrar kontrol edilmiştir. Herhangi bir soruna rastlanmamıştır.

Adım Adım GTA 4 İndirme

1- İnen “GTA 4 – saglamoyun.com-” dosyasına sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin.


2- Çıkan klasördeki “saglamoyun.com-GTA 4-DVD1.iso” dosyasını daemon tools lite aracılığıyla açıyoruz.


3- Setup’a tıklıyoruz ve yüklememiz başlıyor.


Şiddetle Tavsiye Ettiğimiz Yayınımız: GTA 4 Patch 1.0.7.0 + Crack + Final Türkçe Yama İndir

GTA 4 Kurulum ve Crack Atma Aşamaları Videolu Anlatımı İçin Tıklayınız


GTA 4 oynanmaya hazır. Buradaki anlatılanları şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım.GTA 4 tarzı ve bence konusu daha iyi olan Mafia 2 oyununu sorunsuz indirmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli olacaktır.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.


Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.


Keyifli Oyunlar. -S.O-


Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımıza da göz atmak ister misiniz?

Bu yayını Facebook'tan beğenerek bizlere katkıda bulunabilirsiniz…

Yazar : Sağlam Oyun
**Sağlam Oyun kurucu admini.** ~~~ Hayat boş, oyun oyna coş! ~~~
Konuya 472 Yorum Yapılmış.

Bu yayına siz de hemen yorum bırakabilirsiniz! Yorum paylaşıldıkça güzeldir!

Yukarıdaki kutucuğu işaretleyip yorum yaparsanız, sizin yorumunuza cevap geldiğinde size bunu bildiren bir e-posta alırsınız.
Ayrıca yorum yapmadan da abone olabilirsiniz.



Adsız

 

1. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanır, lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

 

2. Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum barındırılmaz, silinir.

 

3. Türkçe imla kurallarına uymayan yorumlar kesinlikle yayınlanmayacaktır.

 

4. Rar şifre istiyor, oyun demomu tarzı sitemizle alakası olmayan yorumlar yayınlanmayacaktır.

 

5. Bilgisayarımın özellikleri şunlar, bilgisayarım bu oyunu kaldırır mı şeklinde yorum bırakmayınız, yayınlanmaz. Bunun yerine sisteminiz ile her yayında yer alan minimum sistem gereksinimlerini kıyaslayıp kendiniz karar verin.

 

6. Youtube ve resim yükleme servisleri haricinde yorumiçi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

 
  1. rrewrw diyor ki:

    nasılindircem açan varmı

  2. ahmet diyor ki:

    part kactan indircez 1 mi 2 mi 3 mu anamadim yartim edin

  3. zeynel diyor ki:

    kardeş oyun 23 saattemi iniyor ?

    • Sağlam Oyun diyor ki:

      İndirmelerde alınan bu tarz hatalarla ilgili bir yayın hazırladık  ve o yayındaki 7.Madde sizin bu yazdığınız hata ile ilgili detayları içeriyor  buraya tıklayarak ilgili yayınımıza ulaşabilirsiniz.

  4. Fatih diyor ki:

    Abi bi oyunuda turbobite koymayın ya

  5. Batu diyor ki:

    saol knk

  6. bulut diyor ki:

    merhaba arkadaslar kolay gelsin turbobitten 1 haftalik uyelik aldim. emalima bi kod gelmesi lazimmis gelmedi uyelik bolumunden indirmek istiyorum koda onlenndiriyyor yardimci olurmusunuz

  7. Remzi diyor ki:

    abi turbobit ten nasıl indirecez para istiyor :((

  8. jackob diyor ki:

    emeğe saygı

    TEŞEKKÜRLER

  9. oyuncu123 diyor ki:

    sadece crack çalışıyomu

  10. NABERR199 diyor ki:

    yavaş yükleniyor güzelmi bilmiyorum ama emeğe saygı :)

  11. DOGUKAN diyor ki:

    merhaba hocam oyunu yükledim açtım fakat option bölümünde görüntü ayarlarını değiştiremiyorum bide en büyük sorun oyunun başında çıkan adam resimleri slayt gibi sürekli tekrar ediyor kısacası oyuna giremiyorum lütfen cevabını biliyorum de…

  12. sermet diyor ki:

    teşekkürler emeğine sağlık :)süpersiniz :D :)

  13. Yıldırım diyor ki:

    Error-SecuLauncher:failed to start application.[2000] hatası veriyo admin kardeş napmalıyım bırısı cevap wersın okadar bekledım ındırdım hata werıyo

  14. Yıldırım diyor ki:

    Error-SecuLauncher:failed to start application.[2000] hatası veriyo admin kardeş napmalıyım