Sağlam Oyun – Full Oyun İndir

Fifa 2013 Full Sorunsuz Tek Link İndir
Tarih: 8 Ekim 2012 | Yorum Sayısı: 222






Pes 2013 gibi Fifa 2013’ü de tek link ilk yayınlayan sitelerden biri olmaktan onur duyuyoruz.

Daha önce birçok sitede fifa 13 full indir gibi yayınlar görmüş olabilirsiniz ama hepsinin fos, çöp olduğu bir gerçekti, çoğu site sırf ziyaretçi çekmek uğruna böyle şeyler yapabiliyor. Fakat Fifa 2013 bu yazıyı yazdığımız andan 50 dakika önce kırıldı. Bizde sizler için sorunsuz indirme paylaşmını hazırladık.

Oyun hakkında pek bilgi vermeye gerek yok çünkü bu yayına gelen çoğu kişi fifa serisinin farkında ve amaç indirmek olduğundan yayını uzatmadan indirme linklerine ve tek tıkla indirme kolaylığının anlatımına getirmek istiyorum.

İndireceğimiz oyunun boyutu 6.42 GB ve sıkıştırılmış bir iso dosyasıdır.

Minumum Sistem Özellikleri;

  • İşlemci: Intel Core2Duo 2.4 GHz yada Eşdeğer AMD
  • Memory/RAM: 2 GB
  • Ekran Kartı: 256 MB
  • Hard Disk Boş Alan: 5 GB
  • Operating System: Windows XP / Vista / 7
Oyun içi görüntü:

Gelgelelim İndirmeye.


Gerekenler:


Fifa 2013′ ü tek linkte indireceğiz. İndirdiğimiz link sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir iso dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program:  Daemon Tools Lite


İster Tek Link İndir:

 

 

Adım Adım  Fifa 2013  İndirme
1- İnen “Fifa 2013 – Full – S.O -” dosyasına sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin.
2- Çıkan klasördeki “Saglamoyun.com-Fifa 2013.iso” dosyasını daemon tools lite aracılığıyla açıyoruz.
3- Setup’a tıklıyoruz ve yüklememiz başlıyor.

Fifa 2013 Oyun Kurulumu Videolu Anlatım İçin Tıklayın!!!

Şahsen denedim arkadaşlar yani herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Bu konu her zaman günceldir. Gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz. Herhangi bir sorun yaşarsanız yorum bırakarak sorun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım.

Sağlam Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.
Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.
Keyifli Oyunlar. -S.O-

Bir önceki yazımız olan Game of Thrones RPG Full Sorunsuz Tek Link İndir başlıklı yayınımızda game of thrones rpg crack indir, game of thrones rpg full indir ve game of thrones rpg indir tek link hakkında bilgiler verilmektedir.

Bu yayını Facebook'tan beğenerek bizlere katkıda bulunabilirsiniz…

Yazar : Sağlam Oyun
**Sağlam Oyun kurucu admini.** ~~~ Hayat boş, oyun oyna coş! ~~~
Konuya 222 Yorum Yapılmış.

Bu yayına siz de hemen yorum bırakabilirsiniz! Yorum paylaşıldıkça güzeldir!

Yukarıdaki kutucuğu işaretleyip yorum yaparsanız, sizin yorumunuza cevap geldiğinde size bunu bildiren bir e-posta alırsınız.
Ayrıca yorum yapmadan da abone olabilirsiniz.



yorum-kuralları

 

1. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanır, lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

 

2. Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan,Türkçe imla kurallarına uymayan yorum barındırılmaz, silinir.

 

3. Youtube ve resim yükleme servisleri haricinde yorumiçi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

 

- Lütfen bize soru sormadan önce google'dan araştırma yapınız.

- Sitemizdeki hiçbir dosyada rar şifresi yoktur. Prensip gereği dosyalarımızı rarlarken şifre koymuyoruz. Lütfen bunu tekrar tekrar sormayalım.

- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.

  1. Yusuf diyor ki:

    Ben buradan turbobit premium alıp 7,8 tane oyun yüklücem.Sonra oyunlar için ekran kartı alcam ne önerirsiniz.Parası çok önemli deil.Bir de Daemon Tools Lite yi oyun kurarken açmamız lazım mı?Kendi başlar mı?Saygılar…

  2. Sağlam Oyun diyor ki:

    LİNKLER YENİLENMİŞTİR.

  3. Yılmaz Murat ARIK diyor ki:

    Tek Link kırık admin :( Lütfen ilgilenir misin :(

  4. Sağlam Oyun diyor ki:

    LİNKLER YENİLENMİŞTİR.

  5. furkan diyor ki:

    yani indirildigi anda çekime başlarsanız sevinirim daha buraya cıkart demeden :D lütfen acil cevaplarmısın admin

  6. furkan diyor ki:

    iyi bir site admin ama videoda kurulumu indirdikten sonra kurarken yapsan hemen bende zip dosyasıyla iniyor 4 tane aynı anda hepsini seçipmi buraya cıkar diyecegim

  7. Mert Yılmaz diyor ki:

    Turbobit çok yavaş admın 26 saatte ındırıyor Bu yuzden ben de ındırmedım lutfen başka hızlı ındıren bır sıteye koyarmısın ya …

  8. ibrahim diyor ki:

    teşekkürler admin, uzun zamandır böyle bir site arıyordum sonunda buldum. emeğinize sağlık.

  9. chaitskaste diyor ki:

    Oyunu indirdim çalıştırdım. Her şey sorunsuzdu, artık buradayım.

  10. adedeGync diyor ki:

    thank you very much for this game.

  11. dundplaulse diyor ki:

    O kadar siteden indirdim hepsi sorunlu, buradan indirdiğimde sorun yaşamadım, artık sizdeyim.

  12. GeorgeTash diyor ki:

    İndirdim çalıştı, teşekkürler.

  13. Amanike diyor ki:

    O kadar çok siteden denedim ki.. Hiçbirisinde çalışmadı ama buradan indirdiğim sorunsuz çalışıyor. Sakın bu işi bırakmayın.

  14. chaitskaste diyor ki:

    Turbobit premium aldım sitenizi sömürmeye başladım. Fakat turbobitin günlük indirme sonırı varmış, 15 gb mu ne.. O hoş olmadı. Amaan zaten ttnet ile günde enfazla 15 gb indirebiliyoruz zaten dedim :D 8O

  15. RandallSt diyor ki:

    Fifa 2014 ile batırdı, hala13 oynuyorum

  16. admin oyunu yükledim sorunsuz çalışıyor win 8 de win8 e formatlamadan önce win 7 vardı bende win7de siyah ekranda kalıyordu ama win 8 de kalmıyor admin oyunun fifa 2008 den farkı yok görüntü kalitesi iğrenç pes 2013 çok daha iyi görüntü kalitesi neden kötü futbolcuların yüzü falan ?? teşşekkürler sağlam oyun sizde çizik olmaz :D :D

  17. Eren Değer diyor ki:

    directx sorununu çözdüm ama şimdide bu ekranda takılı kalıyor; http://n1307.hizliresim.com/1c/x/qxhqz.png

  18. Eren Değer diyor ki:

    yükleme bitince “DirectX setup error: An internal error occurred.” diye bir hata aldım.Cracki tamamladıktan sonra oyunu açtım sonrada messinin resmi çıktı ve sonra hiç bişe olmadı. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?

  19. Ramazan Kurt diyor ki:

    Sa kardeşim geçenlerde indirdim ama bazı sorunlarla karşılaştım.mesela kardeş CRC failed in Gamedata2.big ilk hata’yı böyle alıyorum ve yanında ise CRC failed in Gamedata6.big hatasıda alıyorum. ama bunlara rağmen oyunu kurdum açtı tam oynucam ekran siyah sadece oyuncuyu seçebliliyosun o kadar , diğer herşey karanlık buna nasıl çzöüm bulucaz bir yardım edermisinz ?

  20. Muhsin KOKSAL diyor ki:

    admin kardeşim tek part indirme linkine tıklaynca anti virüs truva atı trojen var diyor indirmeye korkuyorum link.tl diye bi site açılıyor bu konuda bi bilgin varmı eset anti virüs var

  21. fırat başaran diyor ki:

    F:Installer.exe geçerli bir Win32 uygulaması değil

    diğe hata veriyo ınstaller e basınca tam kuruyodum

  22. enes yıldırım diyor ki:

    admin benim bir sorunum var yardım ederseniz sevinirim ben şimdi oyunu indirdim deamon tools ile açtım sonra bilgisayardan fifa13 girdim crack dosyasındaki ikisini kopyaladım game dosyasına yapıştırcaktım ama dosyada yeterli yer yok dedi ben şimdi ne yapmalıyım yardım ederseniz çok minnettar kalacam

  23. Utku Altınkaya diyor ki:

    Teşekkürler abi

  24. turbobit link generatorları çoğu zaman çalışmıyor bunun çözümü var mı

  25. turbobitin premium link genaratörleri çoğu zaman çalışmıyor bunun çözümü var mı